[Winactie 9] Win een Volt! Agressive! - WINNAARS BEKEND

Ik had bij vraag 1 de Machine gun box:

De Machinegun Box is een speciale 150 schots waaiercake cakebox uit de VOLT! FANLINE collectie. De cakebox is maximaal gevuld met kruit. Een unieke waaier, voor alle liefhebbers!!

Ik had de volledige antwoorden ingediend:

Wat is een cake voor echte liefhebbers?
- Ik had als antwoord 3 mogelijke cakes maar ik ga voor de X-treme Dream. Dit is de enige cake die in de beschrijving ook wijst naar het woord liefhebbers.

Deze cake doet je denken aan draaiende billen (doordenken!)?

- Ik ga als antwoord voor de Turning Neon. Turning betekent draaien en op de label van deze cake staan twee vrouwen te dansen, waar je hun billen ziet. Vandaar de link draaiende billen.

Deze cake bevindt zich in de aarde?
- Ik had als antwoord 2 mogelijke cakes; de Earthquake en de Underground. Omdat de Underground dichter bij de vraag blijft ga ik voor de Underground.

De ingrediënten van deze box had Walter White (Breaking Bad) nodig? (hint het is niet de breaking bad box)

- In Breaking Bad maakt hij drugs. Hiervoor heeft hij chemicalien nodig. De gelijknamige box is mijn antwoordt: de Chemical Box

Boek van Dan Brown
- Een boek van Dan Brown is oa de Inferno (de cake die hier aan refereert is de Freestyle Inferno)

Deze cake is afgeleid van de Massive.
- De cake die is afgeleid van de Massive is de Distraxion

Programma op Discovery Channel.
- Pyros

Nu maar afwachten.....

Een programma op Discovery Channel is 'gold rush', de gelijknamige cake uit de X-Treme collectie

Ps pyros is geen cake in de collectie van vuurwerktotaal

1. X-treme fan
2. Tolerate
3. Underground
4. Chemical box
5. Inferno
6. Distraxion
7. Gold Rush
Dit waren mijn antwoorden.

Hierbij mijn antwoorden:

1. Freakshow (HFF)
2. Fifty fifty (Freestyle) - van fifty cent (das pas doordenken) :D
3. Underground (HFF)
4. Chemical box (VOLT!)
5. Inferno (Freestyle)
6. Distraxxion (VOLT!)
7. Gold Rush (x-treme)

Ik heb Agressive geantwoord op vraag 6, vanwege de vette rap die Ischa vorig jaar over de Massive gemaakt heeft :p

Ik heb dit ingestuurd, paar uur mee bezig geweest. Vooral vraag 2 "de kont rol" was een pittige.
Mooie prijsvraag en wat een vette bak die Agressive,

Succes iedereen :wink:

1. X-Treme Fan
2. Qontrol
3. Underground
4. Chemical box
5. Inferno
6. Distraxion
7. Gold Rush

Hierbij mijn antwoorden:
- X-treme Fan.
- Qontrol en Tolerate (beide mogelijk).
- Underground.
- Chemical box.
- Freestyle Inferno.
- Distraxion.
- Gold Rush.

Bij vraag twee zijn er naar mijn idee toch maar 2 mogelijkheden. Turning Neon heb ik nog wel aan zitten denken maar dat is niet echt cryptisch naar mijn idee. Het Turning dat refereert naar het draaien klopt wel maar bij Neon en het plaatje op de cake krijg ik niet meteen billen in mijn gedachte:P

ik had ook hallucinator, van hallucineren ga je misschien inderdaad draaiende billen zien. ;-) Daarnaast ga je doordenken van hallucineren. de control en tolerate vond ik vrij ver gezocht eerlijk gezegd. greetzzz

ik had ook hallucinator, van hallucineren ga je misschien inderdaad draaiende billen zien. ;-) Daarnaast ga je doordenken van hallucineren. de control en tolerate vond ik vrij ver gezocht eerlijk gezegd. greetzzz

Ik dacht ook de Hallucinator, Hallucinerende effecten met colour tippings die nog groter zijn dan jouw stoutste illusie

Misschien is jouw stoutste illusie wel draaiende billen :cool:

Back
Bovenaan