[Winactie 9] Win een Volt! Agressive! - WINNAARS BEKEND

Dat er nog zoveel mensen waren die alles goed hadden! Gefeliciteerd winnaars. Voor mij is het nog even in spanning afwachten of ik wat win.

Helaas, antwoorden goed maar het mocht niet zo zijn, zou ik dan de turning neon winnen:p
Gefeliciteerd alle winnaars van deze actie!

wanneer neemt VWT ongeveer contact op met de winnaars?
Ik had mijn werk e-mail opgegeven maar de laatste tijd lijkt de spamfilter wat scherper afgesteld en worden sommige e-mails er al op de bedrijfsserver uitgefilterd. Dus komen ze niet eens in mijn spam box terecht. Ik ben dus bang dat ik iets mis.
Een PB werkt altijd. Alvast bedankt!

De winnaars zijn bekend!!

De 10 winnaars van een VOLT! Agressive zijn;

1. recemonster
  2. laurence
  3. Flappie
  4. TryMike
  5. Ibanesz
  6. pyrokegel
  7. -robin32-
  8. Joppiesaus
  9. fompert
  10. waterhoen9
Gefeliciteerd allen!
Jullie krijgen vanzelf bericht van Vuurwerktotaal over het afhalen van de cake eind 2016. :)

Nog even de juiste antwoorden op een rij;

1. Freakshow, maar X-treme Fan is ook goedgekeurd
2. Tolerate, maar Qontrol is ook goedgekeurd
3. Underground, maar Earthquake is ook goedgekeurd
4. Chemical Box
5. Inferno
6. Distraxion
7. Gold Rush

omg zie nu pas dat ik iets heb gewonnen :D

Iemand al een berichtje ontvangen ?

Nee nog niets, maar nu zijn ook gisteren de winnaars van winactie 8 bekend gemaakt een daarbij stonden de volgend instructies:
Beste Vuurwerktotaal prijswinnaars,

Gefeliciteerd met je prijs! Om het ophalen van je prijs te regelen, willen we je vragen de volgende stappen te volgen:

Stap 1: ga naar www.vuurwerktotaal.nl en kies daar een dealer uit waar je de cake wilt ophalen.

Stap 2: Kijk bij de dealer welke afhaalblokken beschikbaar zijn en kies er 1 uit. Dit doe je door producten in je winkelwagen te zetten en vervolgens naar de betaalpagina te gaan. Daar zie je welke blokken nog beschikbaar zijn. Geef dus een afhaaldag en tijdstip door.

Stap 3: Geef de volgende informatie aan ons door:
- Je volledige naam
- Je adresgegevens
- Je telefoonnummer
- Je emailadres
- Dealer naar keuze
- Afhaaldag en tijdstip

Stuur bovengenoemde informatie compleet door via dit PM.

Zodra wij de informatie hebben ontvangen, zullen wij je zo spoedig mogelijk een afhaalbewijs sturen waarmee je de cake kunt ophalen. Dit kan enkele dagen duren.

Alvast veel plezier met je prijs!

Met vriendelijke groet,
Vuurwerktotaal

P.s. Misschien leuk om even onze Facebookpagina te liken (www.facebook.com/vuurwerktotaal).
Je maakt dan automatisch kans op nog veel meer gratis vuurwerk!

misschien dus ook maar een berichtje sturen

Nee nog niets, maar nu zijn ook gisteren de winnaars van winactie 8 bekend gemaakt een daarbij stonden de volgend instructies:

misschien dus ook maar een berichtje sturen

Voor zo ver ik weet is dat alleen bij de spam actie aangezien je daar niks in hoefde te sturen om mee te doen. Bij deze actie was dat wel het geval en denk ik dat wij ons ontvangst bewijs gewoon krijgen via mail.
Kan iemand dit bevestigen?

Back
Bovenaan