Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[WINACTIE 8] Win een VOLT! Turning Neon! Spammen maar!
Hoe doe je mee?
Post in dit topic een reactie m.b.t. de VOLT! Turning Neon. Je mag zo vaak posten als je wilt, máár je posts moeten wel uniek zijn. Spam dit topic dus helemaal vol de komende 10 dagen, makkelijker kan het niet! Je vergroot constant je winkans, post de pagina's vol!
Uniek betekend geen 1 keer hetzelfde dusja. Maar ik gun ieder zijn prijs, gefeliciteerd iedereen.
Gefeliciteerd met je prijs! Om het ophalen van je prijs te regelen, willen we je vragen de volgende stappen te volgen:
Stap 1: ga naar www.vuurwerktotaal.nl en kies daar een dealer uit waar je de cake wilt ophalen.
Stap 2: Kijk bij de dealer welke afhaalblokken beschikbaar zijn en kies er 1 uit. Dit doe je door producten in je winkelwagen te zetten en vervolgens naar de betaalpagina te gaan. Daar zie je welke blokken nog beschikbaar zijn. Geef dus een afhaaldag en tijdstip door.
Stap 3: Geef de volgende informatie aan ons door:
- Je volledige naam
- Je adresgegevens
- Je telefoonnummer
- Je emailadres
- Dealer naar keuze
- Afhaaldag en tijdstip
Stuur bovengenoemde informatie compleet door via dit PM.
Zodra wij de informatie hebben ontvangen, zullen wij je zo spoedig mogelijk een afhaalbewijs sturen waarmee je de cake kunt ophalen. Dit kan enkele dagen duren.
Alvast veel plezier met je prijs!
Met vriendelijke groet,
Vuurwerktotaal
P.s. Misschien leuk om even onze Facebookpagina te liken (www.facebook.com/vuurwerktotaal).
Je maakt dan automatisch kans op nog veel meer gratis vuurwerk!
Dank je wel VWT & VWC voor het mogelijk maken van deze vette prijs.
Echt vet dat ik in de prijzen ben gevallen.
Wel vreemd overigens dat onze vrienden Vuurwerk(spam)koning en KaliberW niet in de prijzen zijn gevallen... Zij hadden de meeste posts. Maar je, het blijft natuurlijk gewoon een lucky shot blijkbaar. (Marieke had bijvoorbeeld "slechts" 100 posts).
Ik ben in ieder geval erg in mijn nopjes met de Turning Neon!!!!
Thx!
Enne ook gefeliciteerd andere Turning Neon freakzzzz!
Wowwwww deze had ik echt niet verwacht!!
Ik had inderdaad 'maar' 100 posts/spams maar ik ben hartstikke blij dat ik in de prijzen ben gevallen!!!
VWT en VWC beide bedankt!!
Winnaars gefeliciteerd,ik heb vanaf winactie 1 alles meegedaan. Nu duimen of ik bij winactie 10 in de prijzen mag vallen,of mischien wel de voltfather.
YAY ik ben een turning neon winnaar van de turning neon winactie waarmeer je een turning neon kon winnen! Het valt me nog mee dat ik niet heb gewonnen met mijn post van pagina 199 waar ik al voorspelde dat ik de winnaar van de turning neon zou zijn! Het valt me verder ook nog mee dat ze niet per ongeluk Palm Tree hebben uitgekozen als winnaar die al eerder een prijs heeft gewonnen. Maar ik neem aan dat dat word opgelost en er een winnaar komt in plaats van waterhoen die nog geen prijs heeft.
Dat KaliberW en Vuurwerkkoning niet bij de winnaars zitten leert ons allen wel een les. Zelfs als je een winkans van meer dan 10% hebt kan je nog verliezen. Ik ben dan ook benieuwd hoe deze actie gaat verlopen in het geval deze nog een keer gehouden zou worden op vuurwerkcrew!
Heel hartelijk bedankt vuurwerkcrew en vuurwerktotaal!
P.S. Wel een beetje jammer dat er geen livestream was
Wow, wat vet, een Turning Neon! Jammer dat bijvoorbeeld vuurwerkkoning, die het imo wel verdiende niet heeft gewonnen. Maar dat 'risico' loop je, ondanks de statistisch grote kans, altijd. Ik ben er blij mee,bedankt voor de actie vuurwerkcrew en vuurwerktotaal!