Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hebben er, na Pyroboy26, nog meer winnaars al bericht ontvangen van vwt? Ik heb 2x een privé berichtje gestuurd, maar nog niets gehoord van ze... Ik snap dat dit mega drukke dagen voor ze zijn en wil niet opdringerig lijken, maar ik wil even zeker weten dat er niet iets mis is. Ik zag dat het account vwt_winnaars al wel een paar keer actief was ivm inzendingen voor winactie#10.
Hebben er, na Pyroboy26, nog meer winnaars al bericht ontvangen van vwt? Ik heb 2x een privé berichtje gestuurd, maar nog niets gehoord van ze... Ik snap dat dit mega drukke dagen voor ze zijn en wil niet opdringerig lijken, maar ik wil even zeker weten dat er niet iets mis is. Ik zag dat het account vwt_winnaars al wel een paar keer actief was ivm inzendingen voor winactie#10.
Beste Vuurwerktotaal prijswinnaars,
Gefeliciteerd met je prijs! Om het ophalen van je prijs te regelen, willen we je vragen de volgende stappen te volgen:
Stap 1: ga naar www.vuurwerktotaal.nl en kies daar een dealer uit waar je de cake wilt ophalen.
Stap 2: Kijk bij de dealer welke afhaalblokken beschikbaar zijn en kies er 1 uit. Dit doe je door producten in je winkelwagen te zetten en vervolgens naar de betaalpagina te gaan. Daar zie je welke blokken nog beschikbaar zijn. Geef dus een afhaaldag en tijdstip door.
Stap 3: Geef de volgende informatie aan ons door:
- Je volledige naam
- Je adresgegevens
- Je telefoonnummer
- Je emailadres
- Dealer naar keuze
- Afhaaldag en tijdstip
Stuur bovengenoemde informatie compleet door via dit PM.
Zodra wij de informatie hebben ontvangen, zullen wij je zo spoedig mogelijk een afhaalbewijs sturen waarmee je de cake kunt ophalen. Dit kan enkele dagen duren.
Alvast veel plezier met je prijs!
Met vriendelijke groet,
Vuurwerktotaal
P.s. Misschien leuk om even onze Facebookpagina te liken (www.facebook.com/vuurwerktotaal).
Je maakt dan automatisch kans op nog veel meer gratis vuurwerk!
Gefeliciteerd allemaal!
Vuurwerktotaal is ingelicht over de discussie hier, we zullen het wel horen als ze er wat aan willen doen.![]()
En heeft Vuurwerktotaal nog naar deze uitslag gekeken? Waterhoen9 die bij actie 8 en 9 heeft gewonnen en Pyroboy26 die niet heeft gewonnen via de spelregels? Als er nog 2 nieuwe winnaars getrokken moeten worden moeten ze snel zijn
Edit: Alvast 1 extra winnaar gekozen![]()
Triest bezig. Accepteer het gewoon en gun Pyroboy26 die prijs. Triest om hem voor zijn neus proberen weg te kapen hoor.
Triest bezig. Accepteer het gewoon en gun Pyroboy26 die prijs. Triest om hem voor zijn neus proberen weg te kapen hoor.
Ik reageer maar helemaal niet, ik ga me ook niet verdedigen. Vind het alleen erg jammer.
Ten eerste accepteer ik het ook. Maar het is gewoon niet eerlijk, je moest unieke posts hebben en dat heeft hij niet gedaan, dus eigenlijk moest hij uitgesloten worden om te winnen. Dit heeft Vuurwerktotaal niet gezien omdat er ontzettend veel gepost is. Hij is daarvoor tijdens het spammen meerdere malen voor gewaarschuwd. Dus ook tegenover andere deelnemers die wel unieke posts hebben geplaatst is dit niet eerlijk. Maarja het is nu eenmaal zo, ik wens Pyroboy26 veel plezier met zijn prijs.
Je zegt dat je het accepteert dat Pyroboy26 heeft gewonnen, maar wilt de cake vervolgens wel naar een ander persoon laten "gaan"? Dit ontgaat mij even..