[WINACTIE 8] Win een VOLT! Turning Neon! Spammen maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk gedaan guys, helaas net geen 27000, maar wat een gekte. Iedereen bedankt voor de gezelligheid, dat we allemaal een Turning Neon mogen winnen!!

kaliberw-3000-posts.jpg

bij deze nog maar dan :p

385 Spamberichtjes uiteindelijk, waarvan de meesten ook nog aardig verdeeld over de dagen. Niks vergeleken met de top 10 uit dit topic, maar best redelijk nog denk ik zo?

Hahaha echt een gekkehuis geweest de laatste 10 dagen. Echt diep respect dat jullie dit zo lang vol konden houden! :p
Met 197 posts heb ik echt een kleine kans, maar een kleine kans is ook een kans natuurlijk. :)

Ben heel benieuwd naar de uitslag. Zou wat zijn zeg als iemand uit de top 4 met 3000 berichten niet zou winnen. Denk niet dat dat gaat gebeuren en dat gun ik jullie ook niet na al die moeite hahaha.

Succes allen met duimen! :wink:

Ja, dat was een vet leuk topic!
Jij ook bedankt KaliberW!
Net als:
Vuurwerkkoning
Matii
Anihalas
Palm Tree
Pyroboy26
peterr
mikosje
en PyroArnold010

You are LEGENDS!!!

Ik heb er vooral heel veel plezier aan beleefd. Hoe iets onzinnig zinnig wordt. Natuurlijk hoop ik dat ik win maar het gaat er vooral om de lol die wij hebben gehad. Trots....volgend jaar weer boys!!

Mwah, ik sta met 49 berichten ergens rond de 28ste plek. Niet gek al zeg ik het zelf... Maarja, kleine kans natuurlijk dat ik win. Respect voor alle top posters!!!

Toch netjes een 14de plek met "slechts" 419 Turning Neon spam posts!
Succes allemaal met de loting en mogen de beste, leukste en origineelste winnen :thumbsup:

Nu is het dan toch na 10 dagen wachten op de uitslag, zou die via een live stream bekend worden gemaakt, dat gauw gaaf zijn. Gisterenavond heb ik maar afgesloten met mijn 400ste bericht, nu maar hopen dat het genoeg was. Succes allemaal en bedankt voor de gezelligheid! Top actie voor de Turning Neon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan