[WINACTIE 8] Win een VOLT! Turning Neon! Spammen maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou daar is ie dan. Mn laatste turning neon post. Heb de afgelopen 10 dagen volop genoten van de turning neon. Maar aan alles komt een eind. Zo ook aan deze actie. Nu met goede hoop wachten op een prijs. De 3000ste pffff. ... wat een idee achteraf.:frusty: nu nog wachten op de andere triple thousand. En deze actie is bij deze afgesloten. Succes aan de spammers die nu nog gaan. See you turning neon! :bye: :bye: :bye:

look-look-matii.jpg

kerel bedankt voor de leuke dagen afgelopen week!!
wat een prestaties zijn er bereikt!

Beter tellen he, dat waren er geen 20, maar alles voor de turning neon.
By the way ik wil je alleen maar helpen hoor, bedoelde het goed.

snap ik, snap ik... :)

maar iemand anders op zijn posts aanspreken, maar zelf niet elke post een unieke post maken is dan een beetje dubbel... :p

Nog 5 Turning NEON berichten en ik vind het dan helemaal mooi, nu is het wachten tot wanneer ik de prijs kan verwachten

Beter tellen he, dat waren er geen 20, maar alles voor de turning neon.
By the way ik wil je alleen maar helpen hoor, bedoelde het goed.

Moet zeggen dat het niet vriendelijk overkwam, zeker je vorige bericht niet...

Maar bedankt voor de hulp in dat geval, dat kan ik waarderen. Wel staat er bij de regels ook dat elke post uniek moet zijn, en als je een plaatje meerdere keren post, is het ook niet uniek meer... Ook dit is slechts opbouwende kritiek ;)

snap ik, snap ik... :)

maar iemand anders op zijn posts aanspreken, maar zelf niet elke post een unieke post maken is dan een beetje dubbel... :p

Lekker belangrijk allemaal, ik hielp hem om te vermelden dat hij het woord Turning NEON moet gebruiken en net alleen NEON. ANders heb je kans dat hij het voor niks doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan