[WINACTIE 8] Win een VOLT! Turning Neon! Spammen maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had vandaag af en toe ook iets van een leven af en toe. Anders was mijn turning neon achterstand op de top 3 echt niet zo groot geweest :D :bonk:

Nou die turning neon achterstand val t best wel mee zie ik hier.
Maar die andere 3 zijn ook wel uber heftig aan het spammen geweest zo te zien

Hoe was de demo?
Jammer dat ze geen turning neon schoten daar

Ja pech van die turning neon. Maar de rest was wel gaaf hoor! De producten van Wolff spraken me vooral erg aan. Op de pyro show na. Die had teveel kleine effecten en slechts een paar grote. Daarnaast was het jammer dat het weer zo mistgevoelig was. De hele finale werd verrookt.

Ja pech van die turning neon. Maar de rest was wel gaaf hoor! De producten van Wolff spraken me vooral erg aan. Op de pyro show na. Die had teveel kleine effecten en slechts een paar grote. Daarnaast was het jammer dat het weer zo mistgevoelig was. De hele finale werd verrookt.

Ja, geen turning neon. Maar inderdaad: die Wolff shizzle kwam mooi uit de verf.
Trouwens: gebeurd niet vaak dat vuurwerkfreaks klagen over te weinig wind.... :p

Ja, geen turning neon. Maar inderdaad: die Wolff shizzle kwam mooi uit de verf.
Trouwens: gebeurd niet vaak dat vuurwerkfreaks klagen over te weinig wind.... :p

Turning neon dat is niet waar! Ik zie de effecten liever stevig naar links of rechts waaien dan op een heldere koude vochtgevoelige nacht verdwijnen achter een eigen rookgordijn!

Turning neon dat is niet waar! Ik zie de effecten liever stevig naar links of rechts waaien dan op een heldere koude vochtgevoelige nacht verdwijnen achter een eigen rookgordijn!

Je hebt gelijk... Niemand ziet een turning neon achter een dikke laag mist of rook

Ik zie dat Palm Tree ook nog heeft lopen spammen over de turning neon? Ondanks dat hij al een prijs heeft gewonnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan