PyrofreakNL
VWC lid
De Mephisto's fire is ook een leuke cake voor zijn prijs. Karracho niet, ik had m vorig jaar en de effecten waren erg klein en bijna niet te zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sorry maar volgens mij stond deze al aan het begin van deze 'discussie'
Heb je niet de rest van Penny?
Heeft iemand foto's van de Lidl folder van 2015/2016? Kan die zo snel niet vinden in het topic.
Bedoel vam de norma folder
De filmpjes van Weco zelf zijn ook echt van slechte kwaliteit, wat natuurlijk onbegrijpelijk is als je producten wilt aanprijzen via de eigen website. Als je sommige "vorschiessen" filmpjes kijkt van de (web)winkels zien de uitwerkingen van de cakes er veel beter uit.
inderdaad, verbaas me hier ook altijd over. niet echt een goede promotie van je eigen produkten![]()
Vorig jaar bij een winkel geweest wat een beetje verstopt zat op het industrie, maar daar verkochten ze ook complete pallets met cakes erop. Kosten toen tussen de 150/500 in dus vind dit niet zo heel vreemd, weet alleen niet meer hoe het winkeltje heet, maar zit aan de grens van ter apel ( provincie Groningen ) als er dit jaar langs rij zal gelijk ff een fotootje maken![]()
inderdaad, verbaas me hier ook altijd over. niet echt een goede promotie van je eigen produkten![]()
De goedkoopte moet ergens vandaag komen
Ook de videos van Lidl en Aldi vind ik altijd slecht overigens