[WINACTIE] 5x ruim € 400,- Vulcan vuurwerk in ruil voor films! - WINNAARS BEKEND

Van harte gefeliciteerd guys! Geweldige prijs, dank aan Vulcan voor het mogelijk maken en moge de winnaars ervan genieten!

Vulcan en Vuurwerkcrew, hartelijk dank voor het winnen van deze gave prijs!! Ik zal een waardig tijdslot reserveren om deze dikke boxen af te steken en te filmen. Er zijn genoeg juryleden/toeschouwers aanwezig!

Wat een mooie prijs om mee wakker te worden! :D En ik was al in opperste vuurwerkstemming!

Van harte gefeliciteerd jongens, 3 dikke boxen om te stoken. Veel plezier ermee.

Hele, hele, hele gave prijs! Ik ga ze allen op de vooravond schieten zodat we in alle rust kunnen filmen en genieten. Super bedankt! :D

Zo, Kerst is voorbij, tijd om wat mensen blij te maken zo de dag voor de verkoopdagen! :D
Een fantastische mogelijkheid om 3 dikke boxen af te halen en te ervaren in de straat, wij kijken ontzettend uit naar de straatfilms!

Gefeliciteerd aan de volgende 5 leden, geloot via een random number-generator op Internet waarbij de uitkomst gelijk stond aan het postnummer in dit topic;

basje1987
Yoshimitsu
MGMT
LilDanceCrew
Starmine

Check jullie email inbox, jullie ontvangen een bericht over het afhalen van deze dikke prijs!

Oh Super!!! Dit is wel een heel gave prijs zeg! Wauw heel blij mee!! Dank VWC & Vulcan!

Vandaag ook mijn prijs opgehaald bij Vulcan in Tilburg. Hele leuke ervaring om eens echt bij de leverancier in het bunker complex te kijken. Het was behoorlijk druk met busjes die af en aanreden dus niet alles gezien maar toch even snel 3 bunkers in geweest. Vulcan (Stephan) en Vuurwerkcrew nogmaals bedankt!
IMG_20191230_112230.jpg
IMG_20191230_112332.jpg
IMG_20191230_112401.jpg
IMG_20191230_140005.jpg
PS ik heb van Vulcan 2x de astronaut poster gehad maar vind voor mezelf 1 genoeg dus als iemand deze bij mij wil ophalen thuis (Wateringen randje Den Haag) dan kan dat. De eerste die zich meld via pm mag hem komen halen.

Nou, afgelopen zaterdag was het zover. Adres ingevoerd in de navigatie en kachelen maar. Bij aankomst zit ik een beetje te zoeken. Ik zocht namelijk een winkel. Het adres klopt dus ik ben naar binnen gelopen.

Na het vragen naar de contactpersoon kwam Stephan naar me toe. Hij feliciteerde mij, en vroeg of ik mee ging de boxen ophalen. Ophalen? Jazeker, IN de bunker van Vulcan! Na het intekenen mocht ik het terrein op en ben ik in de bunkers van Vulcan geweest. Wat gaaf om mee te maken!

We hebben samen de boxen verzameld. Om de Oman zat nog een kooi, die Stephan er netjes voor mij afgeknipt heeft. Toen we alles hadden is hij meegelopen naar de auto en heeft hij het er met mij samen ingeladen. Topservice!

Hieronder de foto's van de blokken. Mooie compacte boxen;

20191229_105748.jpg
20191229_105859.jpg
20191229_110305.jpg
20191229_110344.jpg
20191229_113113.jpg
20191229_113418.jpg

En hier staan ze gebroederlijk bij/op de Funke Azul ter vergelijking

20191229_113449.jpg

Ik wilde ze eerst op de vooravond schieten maar heb dit toch na 0:00 gedaan. WAT een blokken. Dit zit heel dicht tegen het professioneel aan. Ik heb Evo blokken, Pangu blokken en de Funke Azul geschoten, maar na de Vulcan blokken kwam het applaus. Enne, die dubbele finale van de Berlin = :droolthum :droolthum :droolthum

Mijn vrienden hebben alle 3 de blokken gefilmd. Ik moet alleen nog even de filmpjes uitzoeken maar die komen eraan in de producttopics.

VWC en Vulcan, bedankt voor deze topervaring!

Laatst bewerkt:
Wel karig hoor van Vulcan, waar zijn de beloofde Happy Dragon Eggs? :p

Heb ik wel gekregen :D

Ook ik mocht even de bunkers in. Gaaf om dit eens te zien!! Ook vanuit mij: Stephan en VWC bedankt! filmpjes+review volgen bij de producttopics.

[edit] Stond een vraag in die ik zelf kon beantwoorden :)

Back
Bovenaan