[Winactie 5] Win een HFF - Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Ik vraag me af of zo'n combideal met Volt! producten wel mee telt als 3 'items'. Lijkt me namelijk niet dat alle drie de items in je mandje van Volt zijn, en anders: petje af. :)

Het zou mee moeten tellen, aangezien er meer dan drie VOLT!-producten erin zitten.

Prijsvraag is net gesloten, dus hier mijn strategie hahaha:

Ik had gekozen voor het Combi-pakket van 1000 euro.
Waarom?

-Hiermee had ik gelijk al 3 minimaal items uit de Volt collectie.
-Er blijft nog maar 42,50 over om verder te speuren.

Veel artikelen hebben een prijs die eindigd op ,95 of ,99.
Er waren ook artikelen, die een prijs hadden van ,50 of ,00 , dit waren er niet veel.
Om het eenvoudig te houden, kun je beter met dat soort bedragen werken dan ,99 en ,95.

42,50 over dus, hierna heb ik de "Disturbia" toegevoegd, deze kost 37,50 blijft er nog 5 euro over.

Na toevoeging van art. 1811a, kom je mooi op 1042,50 uit.
Dit zijn wel 4 dezelfde producten, maar wel onder 1 artikelnummer dus wordt (hopelijk) gezien als 1 item.

Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar dit zijn geniale prijsvragen

Succes allemaal:cool:

Mijn inzending:

The Voltfather
Decibull Bangers
Rebound Box
Capital
Machine Gun Box
Chemical Box
Hardstyle Box
Qontrol
Freakshow
Tolerate
X-treme salvo box
Hallucinator
Freestyle Inferno
Decibull Thunderbox

Ik heb ook gebruik gemaakt van 1811a. 1x 4x en heb ook die erboven gebruikt 1 losse. Aan de ene kant dubbel maar aan de andere kant wel allebei een eigen product code

Voor de uitdaging géén combideals en géén producten van boven de 100 euro gebruikt:

Win een cake deel1.jpg

Win een cake deel 2.jpg

Win een cake deel 3.jpg

Vond het wel een leuke uitdaging om juist zo min mogelijk producten toe te voegen, dat was ook nog even puzzelen. Met de hint dat VWT een Voltfather Box in het winkelmandje had liggen, was voor mij een trigger om naar de combi-deals te kijken. Mijn lijstje was:
unnamed.png

Ik heb geduld. We mogen het pas in december ophalen dus als alles tegen die tijd bekend word vind ik het ook prima. Ondertussen lekker mee spelen en plezier vinden in de diverse opdrachten. Het lijkt me ook het leukst eigenlijk om eerst een hele lijst door te moeten om te zien of ik een van de 100 winnaars ben en vervolgens te ontdekken wie de voltfather wint!

De winnaars zijn bekend!!
Zo laat op de zondagavond toch nog even 10 winnaars blij maken!

De 10 winnaars van een HFF Hallucinator zijn;

1. Jaim
  2. Nondu1
  3. Zwieper
  4. edraket0802
  5. DarkSoul
  6. DW2000
  7. Kapiteinkonijn
  8. pyrojel
  9. maxwell96
  10. labhoofd
Gefeliciteerd allen!
Jullie krijgen vanzelf bericht van Vuurwerktotaal over het afhalen van de cake eind 2016. :)

Back
Bovenaan