[Winactie 5] Win een HFF - Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Leuke actie! Dacht net eindelijk aan het bedrag te zijn gekomen dus ik helemaal blij wen mail sturen zie ik tot mijm grote spijt dat ik één product dubbel in het mandje had dus 2x de vuurwerkbril :((( dus nu weer ff opnieuw friemelen duurde de eerste x toch zeker al een uur :o

Leuke actie! Dacht net eindelijk aan het bedrag te zijn gekomen dus ik helemaal blij wen mail sturen zie ik tot mijm grote spijt dat ik één product dubbel in het mandje had dus 2x de vuurwerkbril :((( dus nu weer ff opnieuw friemelen duurde de eerste x toch zeker al een uur :o

Alleen je eerste inzending telt.

Ik had trouwens 15 artikelen nodig

Net ook mijn inzending opgestuurd. Ik zat ook op 15 artikelen. :)

Ik blijf dit overigens leuke acties vinden, van Vuurwerktotaal.
Lekker veel winnaars, en omdat het vanuit een (grote) importeur komt en niet vanuit een winkel is de kans ook groter dat als je wat wint, dat er een winkel redelijk dicht in de buurt is waar je de prijs kunt ophalen. :D

Eddy.

Yes mailtje is opweg na weer een uur is het dan toch nog gelukt. In eerste instantie een dubbel product, perongeluk de vuurwerkbril 2x in mijn winkelwagen, was het nu de magic missle 4x voor 5euro. En omdat elk procuct maar 1x in de winkelwagen mocht heb ik de lijst helemaal opnieuw gemaakt haha.
alles dubbelchecked denk dat ie wel goed is zo :p
Knipsel.JPG

Het was idd een tijd rovend klusje, maar ik heb ze ook gevonden. Bij mij ook 5 verschillende artikelen om aan het bedrag te komen

Back
Bovenaan