[Winactie 4] Win een Barely Legal - Commando WINNAARS BEKEND!

35l6u7n.png

Hierbij mijn inzending.

vuurwerktotaal cake volcanic lightning.png

Voor de naam van deze cake heb ik mij laten inspireren door de van de collectie (High Voltage). Ik wou een naam die verwijst naar elektrische lading, maar die ook de criteria van de High Voltage Collection benoemd. Dus de naam moet ook verwijzen naar het rammen, all at once, chaos etc.

Zodoende ben ik gekomen met Volcanic Lightning. Volcanic Lightning is de Engels benaming voor vulkanische onweer (dit verwijst weer naar de elektrische lading). Dit vind plaats tijdens de uitbarsting van een vulkaan en dit tafereel ziet er indrukwekkend en overweldigend uit. De Volcanic Lightning is een all at once cake en dit past geheel in het beeld van een vulkaanuitbarsting en zo bij de High Voltage Collection.

Volcanic Lightning
Schoten: 25
Kruitgewich: 500 gram
Kaliber: 25MM
Effecten: All at once, red blinking mine to yellow comet tail to titanium salute.
Productomschrijving: De red blinking mine verwijst naar de kleur van lava en de yellow comet tails verwijzen naar het onweer. Ik heb gekozen voor een titanium salute en dit verwijst dan weer naar het gedonder van het onweer.

Hierbij nog een inzending.

vuurwerktotaal cake usain volt.png

De Usain Volt is een op en top High Voltage collection cake. Als het om snelheid gaat dan denk ik aan Usain. Vandaar dat ik voor deze cake heb gekozen voor een rapid fire cake. Tevens met een leuke woordspeling.

^Strakke timing, precies om 23:59. :p

Aan de tijd te zien zit deze actie er nu op.
Erg veel mooie inzendingen gezien, dus ik wens iedereen veel geluk.
Hopelijk weten we binnenkort wie de winnaars zijn. :)

Eddy.

Lekker veel inzendingen.
Heb voor de leuk wat getekend.
Maar dat kan niet op tegen sommige photoshop creaties.
Ik wens iedereen veel succes met het winnen.

Ik zelf heb enkel met alleen prijsvraag 4 mee gedaan omdat ik het een erg leuke opdracht vond.
Hopelijk volgen nog meer van deze leuke opdrachten.

Ik heb even zitten tellen en ik kom op 82 individuele deelnemers uit. Heel veel succes aan allen!

Dat zou betekenen dat je dus een kans van 1 op 82 hebt dat je die Voltfather box wint ... :rolleyes:

Prachtige dingen voorbij zien komen hier. Ben heel benieuwd wat het oordeel van de jury is !!

Lekker veel inzendingen.
Heb voor de leuk wat getekend.
Maar dat kan niet op tegen sommige photoshop creaties.
Ik wens iedereen veel succes met het winnen.

Ik zelf heb enkel met alleen prijsvraag 4 mee gedaan omdat ik het een erg leuke opdracht vond.
Hopelijk volgen nog meer van deze leuke opdrachten.

Denk dat daar wel doorheen geprikt wordt hoor!

Joh 85 inzendingen zijn er ook echt fckng veel

Meer zelfs. Volgens Anihalas zijn er 82 deelnemers. Sommige deelnemers hebben meerdere inzendingen gedaan, een enkeling zelfs een behoorlijk aantal.

Kijkend naar het aantal posts denk ik dat er zeker 150 inzendingen zijn.

Wel mooi om te zien dat een actie zo populair is. :)

Eddy.

Back
Bovenaan