[Winactie 4] Win een Barely Legal - Commando WINNAARS BEKEND!

Pwoaaahh, de spannendste van de prijsvragen tot nu toe!
Zo veel creativiteit, helaas nog niets gewonnen, maar der komen der nog een paar dus we blijven vrolijk meedoen!

Gefeliciteerd aan de winnaars!!! Goed gewerkt, t was super om alle creativiteit langs te zien komen!! :D

Gefeliciteerd allemaal! :)

Volgens mij mocht dat wel als je aan een bepaalde prijsvraag mee deed

Je doet alleen nog mee voor de Voltfather als je aan alle winacties (vanaf 4) meedoet/hebt gedaan. En als er bij word vermeld dat er een extra prijs word verloot, doe je daar volgens mij ook nog voor mee.

De winnaars zijn bekend!!

De 10 winnaars van de Barely Legal Commando zijn;

• 3xH / 12o clock
  • bertensandra / The Predator
  • Glaucus / Chemical Attack
  • Kokos4life / Cyber
  • ummagumma / Conquer
  • Vipers / Cheetah
  • vpyrofan / Shockwave
  • RemcoS / The Big Willy
  • Jaim / Seduction
  • Thomaz / Streetmuscle

Gefeliciteerd allen!
Jullie krijgen vanzelf bericht van Vuurwerktotaal over het afhalen van de cake eind 2016. :)

Er waren echt onwijs veel vette inzendingen! Namens Vuurwerktotaal nogmaals bedankt, en bedankt voor jullie geduld.

Super!!

Mijn eerste prijs op het forum.

Vuurwerktotaal bedankt!!!

Gefeliciteerd allemaal! :)

Je doet alleen nog mee voor de Voltfather als je aan alle winacties (vanaf 4) meedoet/hebt gedaan. En als er bij word vermeld dat er een extra prijs word verloot, doe je daar volgens mij ook nog voor mee.

Ik heb de extra prijs gewonnen in prijsvraag 6 (de rebus). Betekend dit dat ik dan nog mee doe voor de "reguliere" prijzen in 8,9 en 10 ? Dit ivm eventuele spamsessies ... :p
Trouwens de uitslag van de jury even terug gezocht en terechte winnaars hier !!

Yeaaahhh gewonnen!!!
Dus met een Tekening kun je ook winnen.
Hoera voor de potlood stift en papier..
Gelukkig wint oldskool het afentoe nog van de foto shop!!

Alle liefhebbers die hebben gewonnen gefeliciteerd!!!

En Vuurwerk Totaal BEDANKT voor deze prijsvraag!!

Ik heb de extra prijs gewonnen in prijsvraag 6 (de rebus). Betekend dit dat ik dan nog mee doe voor de "reguliere" prijzen in 8,9 en 10 ? Dit ivm eventuele spamsessies ... :p
Trouwens de uitslag van de jury even terug gezocht en terechte winnaars hier !!

Extra prijs is extra. Dus voor de reguliere prijzen doe je gewoon nog mee. Spam ze!

Gefeliciteerd winnaars. Zaten echt onwijs mooie ontwerpen bij. Het zou leuk zijn als er iets mee wordt gedaan komend vuurwerkseizoen. Zag laatst ook al wat quotes van forumleden op de vuurwerktotaalsite staan, dus wie weet.

De laatste winnaar is: Koala met de Chain Reaction.

Jaim excuses, en bedankt voor je sportieve reactie!

Geen probleem, ik ben al super blij dat ik al een keer gewonnen heb!! Gefeliciteerd Koala :)

Eigenlijk ben ik van mening dat deze reactie het verdiend om er 101 cakes van te maken. Daar zal VWT toch wel een klein budgetje voor hebben ergens?

Koala ook jij gefeliciteerd!

Heb er zelf veel plezier aan gehad. Het bedenken en ontwerpen van de cakes, ik vond het een leuke winactie helaas zelf niks gewonnen, maar tegen de gekozen winnaars kon ik niet op natuurlijk.

Wordt maar weer eens duidelijk laat een webdeveloper nooit designen haha. :bonk:

Wooeehoeee !! :D :D

Super bedankt Vuurwerktotaal, en ook iedereen bedankt voor de felicitaties, en dan óók Jaim bedankt voor de eerlijkheid!! :D

Back
Bovenaan