[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

De winnaars zijn inderdaad bekend!
Het scrollen was onmogelijk met zoveel pagina's aan reacties, maar ze hebben het creatief opgelost! Het kostte heel wat tijd en moeite, maar dat vonden ze bij Vuurwerktotaal wel eerlijk tegenover alle tijd en moeite die in de winactie is gestoken door jullie!

Winnaar 1:

Winnaar 2:

Winnaar 3:

Winnaar 4:

Winnaar 5:

Winnaar 6:

Winnaar 7:

Winnaar 8:

Winnaar 9:

Winnaar 10:

Winnaar 11- troostprijs:

Het scrollen was onmogelijk met zoveel pagina's aan reacties, maar ze hebben het creatief opgelost! Het kostte heel wat tijd en moeite, maar dat vonden ze bij Vuurwerktotaal wel eerlijk tegenover alle tijd en moeite die in de winactie is gestoken door jullie!

Winnaar 10:

En die moeite wordt ook zeker gewaardeerd!!! Woehoe ik ben 1 van de gelukkige!

Het scrollen was onmogelijk met zoveel pagina's aan reacties, maar ze hebben het creatief opgelost! Het kostte heel wat tijd en moeite, maar dat vonden ze bij Vuurwerktotaal wel eerlijk tegenover alle tijd en moeite die in de winactie is gestoken

Winnaar 8:

YES eindelijk gewonnen! Moest ook haast wel met mijn 1250 posts haha. Ik wil vuurwerktotaal en vuurwerkcrew heel erg bedanken voor deze actie, ben heel blij met de hallucinator!

YES eindelijk gewonnen! Moest ook haast wel met mijn 1250 posts haha. Ik wil vuurwerktotaal en vuurwerkcrew heel erg bedanken voor deze actie, ben heel blij met de hallucinator!

Waar zie je hoeveel je gepost heb? Ik kan bij mijn statistieken van het forum zien dat ik in totaal 367 posts heb op het gehele forum, en ik ben hier echt flink tekeer gegaan....

Back
Bovenaan