[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Had wel nog iets beter vermeld mogen staan, aangezien de helft van de Posts hier niet aan voldoen...

Ja klopt dat had beter vermeld moeten worden. Gelukkig zijn al mijn posts wel uniek, alleen gaan ze niet allemaal over de hallucinator. Lijkt me sowieso een onbegonnen zaak om te controleren of ze uniek zijn....ze gaan echt geen 8000 posts doorploeteren.

Ik heb alleen maar unieke post en maar 1 die niet over de Hallucinator gaat, dus zit hier wel goed :D
Mijn winkans is vergroot :D

Ik wist dat de posts uniek moesten zijn en ik heb tijdens de actie de regels een aantal keer door gelezen en nu zie ik pas dat de posts betrekking tot de hallucinator moesten hebben. Het lijkt wel alsof dat er net ingezet is.

Ik heb veel mensen gezien die hier flink actief waren vooral de eerste dagen toen ik zelf ook lekker bezig was.
Maar vind het wel ***lig als zo iemand alleen niet wint doordat hij geen betrekking had tot de hallucinator.
Overigens lijkt elke post mij er wel betrekking mee hebben aangezien iedereen hier post om te winnen.

Back
Bovenaan