Vuurwerkkoning
VWC lid
De kansen:
Bjarne0406: 16,4%
Michiel94: 16,3%
LilDanceCrew: 10,4%
Vuurwerkkoning: 9,22%
Maxwell96: 8,78%
Zo, dan ben ik nog behoorlijk gestegen, bedankt voor het uitrekenen, paar dagen geleden stond ik op 6,5 %
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De kansen:
Met een hoop energy, koffie en slapeloze nachten moet het ooit een keer lukken. Het staat wel in de actiebeschrijving. Maar natuurlijk gaan ze dat niet doen, kost veel te veel hallucinators. Ze hallucinatoren mij er gewoon 10 keer uit. Als ik in een goede bui ben, geef ik jullie ook een hallucinator.
Het is dus Michiel, je spreekt uit als Miegiel toch? Hallucinerende naam!![]()
helemaal gek hier![]()
De kansen:
Zo, dan ben ik nog behoorlijk gestegen, bedankt voor het uitrekenen, paar dagen geleden stond ik op 6,5 %
Jullie(VWC) gaan vast wel 2 keer nadenken voor jullie weer een spamactie gaan organiseren of niet? Niet iedereen vind dit zo leuk topic![]()
De kansen:
Jij jij hebt gespamd als een koning de afgelopen dagen! De hallucinatorgekte heeft je te pakken!
Zal vanavond nog proberen op te krikken naar 10%, dan heb ik echt meer dan mn best gedaan voor een troostprijt whwhahahallucinator![]()
Oh nee Bjarne! Je hebt je 1200ste post voorbij laten gaan zonder een memorabele hallucinator!
Oh nee Bjarne! Je hebt je 1200ste post voorbij laten gaan zonder een memorabele hallucinator!
Hallucinatormania man, Niet normaal, heb het echt te pakken, gelukkig niet de enigste![]()
Hallucinatormania man, Niet normaal, heb het echt te pakken, gelukkig niet de enigste![]()