Bjarne0406
VWC lid
Oke doen we dat! Dan wens ik jou alvast veel succes deze laatste hallucinatoruurtjes.
Is goed! Jij ook natuurlijk! En niet stiekem een Hallucinator postje te veel plaatsen hè! Hallucinator is watching you

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oke doen we dat! Dan wens ik jou alvast veel succes deze laatste hallucinatoruurtjes.
Ik zal hem zo wel ff op youtube opzoeken. Heb hem de afgelopen jaren wel voorbij zien komen, maar zat maar steeds te wachten op de juiste hallucinator.
Is goed! Jij ook natuurlijk! En niet stiekem een Hallucinator postje te veel plaatsen hè! Hallucinator is watching you![]()
Is echt een topbak!! Dikke aanrader!! Net zoals de Hallucinator!!
Ik denk dat VWT de winnaars zo kiezen:
Ze kiezen 10 willekeurige nummers tussen 1 en hoeveel posts er uiteindelijk zijn.
Dan kijken ze met welke VWC leden deze nummers overeenkomen.
Als een VWC-lid meer dan één keer voorkomt, kiezen ze gewoon een ander nummer.
Ja zo had ik het ook al bedacht...dat scrollen laten ze denk ik wel uit hun hoofd! Hopen dat ik een hallucinatornummer heb!
Nee ik ben een hallucinator van mijn woord. Ik zal niet over de 1250 heengaan, dat hallucinator ik plechtig.
Ja zo had ik het ook al bedacht...dat scrollen laten ze denk ik wel uit hun hoofd! Hopen dat ik een hallucinatornummer heb!
Heb hem nu net gekeken, mooi ding inderdaad, heeft qua opbouw wel wat weg van de secret sensation die nu in de aanbieding is, heb je die al? Is zelfs nog goedkoper dan een hallucinator!
Als ze het echt zo kiezen is het percentage posts dat je hebt ook je winkans.
En ik zit op 1190 berichten! We gaan hallucinatorig hard als een malle!
Scrollen, hoe wil je ze dat gaan doen haha!
MICHIEL en BJARNE winnen zoiezo, dat kan niet meer mis!