Michiel94
VWC lid
Hé, Michiel! Zullen we eindigen met een gelijk aantal Halluinator Posts??
Ow shit dat zou best legendarisch zijn. Ik zeg hallucinatordeal! Wat spreken we af? de 1200 halen we sowieso!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hé, Michiel! Zullen we eindigen met een gelijk aantal Halluinator Posts??
Zo even een leuk achtergrondmuziekje en dan is het tijd om eens flink te hallucineren! HALELUJACINATOR BABEH!
Ow shit dat zou best legendarisch zijn. Ik zeg hallucinatordeal! Wat spreken we af? de 1200 halen we sowieso!
Maken we er 1212 Hallucinator Posts van![]()
Dus ik hoorde dat de pot of hallucinator van royal was afgekeurd...ben ik ff blij, die wou ik eerst bestellen. Toch maar voor de hallucinator gegaan!
Nu moet ik gewoon nog een Magic Moments bestellen.... #hallucinatorstress
Dan mag ik nu nog 30 posts, is dat niet te weinig? We moeten de hele avond ook nog doorkomen haha #zoveelmogelijkkansvooreenhallucinator
Dan mag ik nu nog 30 posts, is dat niet te weinig? We moeten de hele avond ook nog doorkomen haha #zoveelmogelijkkansvooreenhallucinator
Hmm, 1250 Hallucinatorposts dan??? Dacht dat jij weg moest?
Bestaat die nog dan? Is toch ook van vuurwerktotaal? Zou mooi zijn als dat een nieuwe aanbieding voor 1 euro wordt haha. Blijven hallucineren.
Sodeju, was even naar het Hallucinatortoilet en gelijk 10 posts erbij van Michel, niet normaal!!!
Ja klopt ik ben er sowieso niet voor 10-11 uur. Maar dan heb ik misschien nog een uurtje de tijd om te hallucineren![]()
Ik zag hem net wel bij een paar dealers. Niet overal meer! Vond het echt een geweldige bak, net zoiets als de Hallucinator!!
Om 11 uur lig ik al te hallucineren! We maken er wel 1250 van!!
MICHIEL! Ik heb het je al eerder gezegd koning! Wel opletten he....volgensmij heb jij ook iets teveel gehallucineerd.