Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
SpamSpamSpam. Ik denk dat ik zal winnen.
Hallucinatorzondagavondje is gekomen!![]()
Wanneer zullen de winnaars bekend gemaakt worden? Als ze winactie 7 tegen die tijd nog niet eens hebben bekeken, vrees ik dat we nog wel even moeten wachten. Dat zal een hallucinerend spannende tijd worden.
Ja helaas moet ik nog andere dingen doen vanavond. Kan maar weinig spammen voor de hallucinator vrees ik.
Hehe, wat zie ik nou!! Beetje stiekem posten!! Of Hallucineer ik nou??
Vuurwerkkoning, die link die jij stuurde met aantal berichten van iedereen, waar kun je die vinden? Zie alleen het aantal berichten wat ik zelf heb. #Hallucinatorstress.
Ik moet wel alert blijven met jou. Geen tijd om te hallucineren
Ja aangezien jij om 19:32 ook nog wat postte, dacht ik dat jij ons verdrag liever kwijt dan rijk was. Het voelde als een hallucinator in de rug.
#jewilgewoonwetenhoeveelhallucinatorpostsjenogachterloopt
Ik zat gewoon rustig te hallucineren, en toen kwam jij met je post. Ook gij, Brutus? Iemand verraden voor een hallucinator, dat is wat jij doet!
Dat is waar, maar ik hield het bij 1 post. #hallucinatorstress
Ja dat klopt.Met jou valt immers geen zaken te doen, blijkt wel. #betrayalforanhallucinator
Haha, ik reageerde even op Pyroboy, kunnen we het verdrag weer hersluiten?? Wil effe een film gaan kijken![]()
Ja dat kon ik toch niet weten? Bovendien telt elke post mee, dus je hebt gewoon zitten cheaten. Stomme hallucinator die je bent!