[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

360.jpg

And I'm back! Heb een hoop gemist zie ik. Leuke hallucinatorplaatjes vuurwerkkoning! Keep up the good work!
Nu is het mijn beurt om crazy leip te worden van die hallucinator:cool:

Eerst maar eens wat tekst spammen.....maar over welk onderwerp? Natuurlijk! De hallucinator, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!

Had vannacht een visioen dat er een vliegende hallucinator naar mij toe kwam vliegen. Hij zei: Hello...it's me. Ik was gelijk verkocht.

Vervolgens liet de hallucinator zijn tubes aan mij zien (if you know what I mean:cool:) en heb ik de binnenkant eens goed onderzocht.

Na het intieme gedeelte hebben we samen een hapje gegeten in restaurant 'Le petite jambon de la hallucinator'. Overigens sterk aan te raden, een etentje met een cake.

Toen was het avond...en dat kon maar 1 ding betekenen, sexy time! (andere sexy time dan eerst). De hallucinator vroeg of ik zijn lont aan wilde steken. Ik kon niet weigeren.

Ik stak de lont van de hallucinator aan en wachtte vol spanning af. De seconden tikten voorbij alsof het dagen waren, en zweetpareltjes pronkten op mijn voorhoofd.

Toen gebeurde het.....een luide lancering de lucht in....vol verbijstering keek ik hoe de kogelachtige substantie hoog in de lucht ontplofte. Wat die avond uit de hallucinator kwam valt niet in woorden te beschrijven.

Kleuren zo helder dat mijn ogen sterren waren! Goud zo blinkend dat al het goud in de wereld er bij verbleekte. Het was geweldig om die hallucinator los te zien gaan.

Back
Bovenaan