[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND!

Yeah, waar wordt de winnaar bekend gemaakt? Ik neem aan dat het ook op Facebook-pagina van Vuurwerktotaal geplaatst wordt? PS: Ik ben de instuurder van dit filmpje. Je moet (als je wint) de pot toch ophalen bij een dealer in de buurt? Moet je dan nog doorgeven welke dealer en moet je een bewijsje meenemen of zoiets? Of krijgen de winnaars naderhand bericht over?

Thanks! :wink: :wink:

Winnaars worden hier bekend gemaakt, mogelijk ook op hun Facebook pagina.
Mocht je winnen; ze nemen vervolgens via een persoonlijk bericht op dit forum contact met je op voor de afhandeling.

Even een mededeling; er zijn inzendingen waarbij er muziek gebruikt wordt welke auteursrechtelijk beschermd zijn. Helaas kunnen die inzendingen niet op Youtube worden gezet door Vuurwerktotaal en kunnen ze niet meedingen naar die prijs...

Let er dus op dat je inzending geen auteursrechtelijke beschermde content bevat!

Ik neem aan dat jullie diegenen dan wel informeren dat hun inzending niet meedoet? Ik zie hierboven ook een aantal films met muziek en of content die (mogelijk) beschermt is. Lijkt me niet helemaal tof als mensen er veel tijd in hebben zitten en dit nu ineens ter sprake komt.....

EDIT en inmiddels bericht, baal er eerlijk gezegd nogal van want er zit echt uren werk in. Ik geef het op.....

Laatst bewerkt:
Die mensen zijn gemaild daarover inderdaad.
Uiteraard wordt de inzet zeer gewaardeerd, hopelijk kan er nog een nieuwe worden gemaakt.
Het gaat vaak over langere stukken muziek, een korter stukje is soms geen probleem of het is toevallig een stuk dat niet auteursrechtelijk beschermd is. :wink:

Leuke films hoor mensen! Langzaam op gang gekomen maar we hebben wat te kijken gelukkig :)

Back
Bovenaan