[WINACTIE 10] Win een VOLT! Partyraiser! [WINNAARS BEKEND]

Heel de kerst bezig geweest om een uniek iets te knutselen, gelukkig zijn er met kerst extra handjes beschikbaar en is die net op tijd af.

Geniet van de Partyraiser truck, met muziek & partylights :cool:

truck1.jpg
truck2.jpg
truck3.jpg

Hierbij al mijn inzendingen op een rijtje...

Hierbij al mijn inzendingen op een rijtje...

hierbij mijn inzendingen op een rijtje van de video's / foto's die ik heb gemaakt! :)

De eerste die ik heb gemaakt was een remix van internet(gekkies) + partyraiser hemzelf natuurlijk!
(21 december 2017 23:44 )

De tweede video die ik heb gemaakt Waarbij partyraiser Ikzelf en een vriend van mij in te zien zijn...
Ik ben niet geweldig in editten ik heb het geprobeerd! .
: )
(25 december 16:50)

en deze video koste mij natuurlijk wat tijd .. : )
vuurwerk.jpg

de derde video die ik heb gemaakt was een vuurwerkmatje maar het klonk behoorlijk net zoals Partyraiser hoe kan dat?

en als vierde video natuurlijk een mooi kerstnummer met partyraiser in de hoofdrol! :D

en natuurlijk wat afbeelding bewerkt van partyraiser hemzelf...

foto 1: busje
busje.png

foto 2: partyraiser
jan.png

foto 3: vuurwerk steek je natuurlijk veilig af!
vuurwerk veilig .jpg

(hieronder een filmpje van al mijn inzendingen + een extra intro')

Ik vond het super leuk om te doen!
En alvast een fijne jaarwisseling iedereen!

Laatst bewerkt:
Hierbij mijn eerste inzending, wat een super leuke prijsvraag!!

omdat het zo snel ging plaats ik de ondertiteling voor de zekerheid even hier :)

goedemorgen Vuurwerkcrew-leden, op 1400 plekken in het land mag mijn cakebox worden verkocht.
De cakebox afsteken mag bijna overal, dat heeft Partyraiser bepaalt.
Het is een rambox, een van de grootste vuurwerkshows!
Willen jullie spektakel in de straat, harde knallen, bambambambambam, schrik me dood!
Dit jaar in de winkel, de Partyraiser cakebox!
JAAA KOOP DAN ! RUSTAAAG

Mijn 2 inzendingen nog maar even op een rijtje geplaatst. Ik vond het een leuke creatieve actie! vanaf nu duimen maar :thumbsup:

Hier ook al mijn inzendingen bij elkaar:) Was inderdaad erg leuk, heb veel geleerd wat betreft video bewerking, nooit eerder mee gedaan met zo,n actie omdat ik het niet KON. In het begin van de actie meer voor audio gegaan maar uiteindelijk toch wat bewerkte video's gemaakt waar ik zelf iig tevreden over ben.

Inzending1 Audio
Hier mijn inzending, Partyraiser zijn eerste cakebox moet natuurlijk gevierd worden met een liedje en wel zijn 1e hit Assasins(vuurwerkremix) :wink:

Inzending 2 Audio
Een ode aan VWT en Partyraiser en alles wat met Hardcore te maken heeft en een dikke middelvinger voor alle vuurwerkhaters en VOORAL Arno Bonte

Inzending 3 Video

Inzending 4 Audio

Partyraiser is enorm blij met zijn nieuwe cakebox en wilt dan ook dat iedereen dit weet!!!

Jullie zullen dan ook niet verbaasd zijn dat hij dit in een liedje ter gehore brengt?!?!

Bij deze inzending 5 Video
Deze winactie gaat zelfs de wereld over!!!:bonk::bonk::bonk: Zit je lekker te zappen kom je dit tegen:shocked:

Nu maar hopen dat er niet teveel inzendingen komen:wink:

inzending 6 Video

Vuurwerk is een traditie waar veel gezeur over is helaas. In de maand december krijgen we alleen maar negatieve dingen te horen, dit mede dankzij de media. Bij deze dus een video vanuit mijn vuurwerk hart gemaakt. In het begin wat treurig (echter is dit helaas de werkelijkheid voor veel vuurwerkliefhebbers als ze de televisie s'ochtends aanzetten) Maar laten we niet vergeten dat vuurwerk vooral voor vreugde en blijdschap staat!!! En dit is dan ook gelijk mijn boodschap voor iedereen. Geniet ervan en IEDEREEN alvast veel plezier met vuurwerk afsteken en alles wat er bij komt kijken.

Zonder ons (jullie) is er geen vuurwerk:biertje:

Inzending 7 Video

Het is nogal laat, maar toch nog even deze video afgerond.

------------------------------------------------------------------------------

Als slot mijn gedichtje vlak voor het sluiten vd actie

Na genoeg filmpjes en geluidsfragmenten nu maar een gedichtje;) Actie bijna afgelopen en vond het wel leuk om mee af te sluiten. (ook weinig tijd meer)
---------------------------------------------------------------------------

Beter 130 Bombettes in de lucht dan 1 in je aars
Zo,n prachtig stuk vuurwerk dat is toch heel schaars?

25mm tubes en 2000 gram kruid
Je kan het wel raden, het ziet er prachtig uit.

20 meter hoog en vooral hemelsbreed
Ratelend in salvo's klinkt als een knetter scheet.

Een mix van Nederlands beste dj en vuurwerktotaal
Geen betere combi, nee nooit niet banaal.

Een klasbak een topper, via de actie kost het geen duit.
5 cakes connected, het jaar knallend uit.

Ook kaarten te winnen, wat ben je ook goud.
Van 1999 lopen knallen, maar ik word nu te oud.

Mijn buurjongens zijn de nieuwe generatie en ik geef de fakkel door
Dan schenk ik deze kaarten aan hun en dank jou daarvoor.

Vuurwerktotaal en Partyraiser jullie zijn toppers, fijne jaarwisseling!!!

Mijn laatste inzending, inzending #3 ;-)

Mijn inzending #2 is wat verbeterd ;-)

Hierbij mijn inzending: http://www.voltpartyraiser.nl/. Een nieuwsbericht met daarbij zelfgemaakte voice-over video's! Probeer die dus ook zeker even te kijken ;-)

Hopelijk valt hij in de smaak! :-)

Voor de inzending klik hier :D:D

Bekijk bijlage 36136

Of klik op de foto

Ook mijn inzendingen gegroepeerd. Kijk zeker ook eens de filmpjes op mijn mini-site ;)

Had zelf maar 1 inzending, dus hoef ze niet op een rijtje te zetten denk ik zo. :bonk:
Behoorlijk wat tijd nog ingezeten. Aan een afbeelding of filmpje waag ik me liever niet, met al dat geweld hier.
Nogmaals bedankt VWC en VWT voor alle mooie acties! Denk dat we daar als leden zijnde heel blij mee mogen zijn. :D

Jij werd gebeld, met welke info... :cool:

Snap dat de reguliere verkoop belangrijker is dan een prijsvraag.

Ik had prijsvraag 9 gewonnen. Ik had doorgegeven het morgenochtend op te willen halen maar in de tussentijd zat dat blok al vol en mijn prijs zou niet op tijd in de winkel zijn dus of ik het later wou ophalen. Heel netjes dus!

Had zelf maar 1 inzending, dus hoef ze niet op een rijtje te zetten denk ik zo. :bonk:

Dat heb ik dus ook. Vind het eigenlijk ook een beetje flauw om alles te herhalen. Beïnvloedt misschien toch een beetje. Aan de andere kant snap ik ook wel dat je niet wilt dat VWT iets mist aangezien we er allemaal toch behoorlijk wat tijd insteken.

Back
Bovenaan