[WINACTIE 10] Win een VOLT! Partyraiser! [WINNAARS BEKEND]

Heb net bericht gehad dat ik iets van VWT heb gewonnen, maar niet duidelijk met welke prijsvraag...
Ik vermoed deze, ben heel benieuwd :handsup:

Bedankt VWC en VWT!! :handsup: :handsup:

Gefeliciteerd dan maar:)

Geen bericht gehad, dus zal wel niet gewonnen hebben helaas:cry:
Had er nog wel zo,n goed gevoel over GRR:wink:

Ik heb ook een bericht gehad en inmiddels ook mijn afhaalbon ontvangen!
Echt super blij mee !:biertje::thumbup:

Vuurwerktotaal en Vuurwerkcrew heel erg bedankt!

De laatste winnaars zijn bekend, zij krijgen een VOLT! Partyraiser!!!

1. Palm Tree
    [*]RenzoS
    [*]Ruben67
    [*]Jspoel
    [*]Emmfire
    [*]funkyi
    [*]Rocketfreak
    [*]\_niels_/
    [*]thomaz
    [*]Klipdassie

En de 2 kaarten voor een evenement met Partyraiser gaan naar \_niels_/.

Gefeliciteerd!
Vuurwerktotaal neemt contact met jullie op over het afhalen.

Ja, wat een dag vandaag! VWT en VWC bedankt voor deze echt vette prijs!!

Mede winnaars gefeliciteerd!!:D

hdjfjdbewfheouhne.

Gefeliciteerd, maar potverdorie wat heb ik hier toch een hoop werk aan gehad, niet normaal.
Ik ga even uithuilen in een hoekje

Gefeliciteerd winnaars!
Een puntje wat me opvalt.
Niemand die op 25 december iets heeft geplaatst heeft gewonnen. Dit is een winnaar van 26 december. Dan klopt het dus niet iedere dag 1 winnaar?
Ik gun het thomaz natuurlijk gewoon maar dit is wel een puntje waar beter naar gekeken moet worden.

Wauw supernieuws zo vlak voor oud&nieuw, thanks VWT en VWC :thumbup:
Alle medewinnaars : ook gefeliciteerd !

Gefeliciteerd winnaars!
Niemand die op 25 december iets heeft geplaatst heeft gewonnen. Dit is een winnaar van 26 december. Dan klopt het dus niet iedere dag 1 winnaar?
Ik gun het thomaz natuurlijk gewoon maar dit is wel een puntje waar beter naar gekeken moet worden.

Dacht ook al die tijd per dag 1 winnaar, maar gezien het geringe aantal inzendingen aan het begin (en ik anders haast zeker was van een prijs (in mijn ogen) Denk ik dat ze gewoon die 10 beste van ALLES uitkiezen. Er stond ipc ook VOOR elke dag een winnaar, de actie duurt 10 dagen dus 10 winnaar en dat klopt gewoon

Maargoed, ik ga weer ff verder huilen

Balen, had wel gehoopt deze te winnen. Maar niet getreurd, er zijn 10 mensen blij! Gefeliciteerd in ieder geval! :D

Gefeliciteerd allen. Dit jaar voor het eerst niks gewonnen aan deze actie. Gun het iedereen van harte.

Gefeliciteerd winnaars!

Ik heb mijn video op 25 december gepost en gewonnen dus er is wel een winnaar voor elke dag :)

(zie pag. 9)

Woooooooow. Totaal niet verwacht ivm de vele mooie inzendingen. Helemaal geweldig! Bedankt Vuurwerktotaal Vuurwerkcrew en natuurlijk Partyraiser!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan