[WINACTIE 10 - 2015] Win een Hallucinator!

Omdat ook vijftig plussers recht hebben op een mooi stuk vuurwerk, laat maar komen die hallucinator! Eeh, ik bedoel, waar mag ik h'm halen 😃 ?

hmmmm, ik kan wel uitgebreid een verhaal hier neerzetten over hoe en waarom, maar hou het kort en zakelijk. de reden is dat ik echt wat vernieuwends kan bijdragen aan de ontwikkeling van een nieuw vuurwerkproduct door mijn zieners ideeen en jarenlange ervaring in het afsteken en vergelijken van cake,s

Waarom ik MOET langskomen? Heel simpel! Omdat ik zelf helemaal lijp ben van vuurwerk, maar ook omdat je altijd de beste mensen van je concurrent weg moet kapen. En zeker als die concurrent Zena is. En laat ik daar nou net (samen met 3 andere leipo's van VWC) de Zena Trophy gewonnen hebben afgelopen jaar.

Ik moet op kantoor komen om dat ik de afgelopen 25 jaar al heel wat vuurwerk heb zien komen en zien gaan.
ALLE EFFECTEN WEL KAN DROMEN....
en mss met mijn vuurwerk verleden een goeie aanwinst kan zijn voor het gruwelijke vuurwerktotaal.
En mede doordat ik bij een importeur wel eens geholpen heb om een goeie mooie show op te bouwen/demo show.
En niet te vergeten een echte PYROFREAK ben in hart en nieren.

Het lijkt me leuk om op kantoor langs te komen om mee te denken aan nieuwe producten,ben vuurwerkliefhebber in hart en nieren en het lijkt me leuk om producten om de markt te zetten met mijn eigen inbreng.Het assortiment is al geweldig van vuurwerktotaal en zal alleen maar geweldiger worden.Vuurwerk moet blijven en daar zal ik voor strijden,het ultiemste doel zou zijn om Arno Bonte als klant bij vuurwerktotaal te krijgen.

Wel weinig reacties jongens, jullie krijgen een unieke kans om mee te helpen aan nieuwe producten! Wie wil dat nou niet?!

Omdat vuurwerktotaal, zonder mijn niet totaal is!

Nee gekkigheid, al sinds klein af is vuurwerk mijn passie. Ik kan duizenden uren besteden naar het kijken van filmpjes en het uitzoeken van aankomende bestellingen. Het is een passie waar mijn ouders jaar op jaar, hoopten dat hij weg ging, maar hij is gelukkig altijd gebleven.

Het lijkt me geweldig om mijn eigen vuurwerk te ontwerpen, vaak omdat ik bij verschillende cake's denk, van had het nou net zo gedaan, of net zó. En creativiteit is één van mijn sterkere punten. Ook lijkt het me geweldig om de andere 364 dagen in het jaar bezig te zijn met vuurwerk, en mijn passie uit te breiden. Vooral met het geweldige vuurwerk van vuurwerktotaal, wat me nu toch al een aantal jaren nog nóóit teleur heeft gesteld!

Laatst bewerkt:
Ik moet echt eens langskomen omdat ik helemaal gek van vuurwerk ben. Een post van begin dit jaar in dit topic bewijst dit: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?39062-Definitie-van-een-freak

Freak want:

- Toen ik net in de auto zat regende het. Hoe de druppels uit elkaar spatten op het raam deed mij meteen denken aan de crackling van de Ice Queen.

- Vannacht schrok ik wakker en dacht ik dat er een vuurpijl was afgestoken in bed...

- De schietlijst van 2016-2017(Over bijna 2 jaar ja...) al klaar hebben staan in een excel bestand...

- Elke dag Vuurwerkcrew checken...

- Elke dag de voorraden van mijn favoriete dealer in de gaten houden of de geplande aankopen nog wel voldoende op voorraad zijn...

- Het tijdens verjaardagen/feestjes/bezoekjes het eigenlijk over vuurwerk willen hebben maar beseffen dat dat in januari t/m oktober nog veel te vroeg is om interessant genoeg te zijn voor anderen...

- Af en toe een lucifer aansteken voor de lekkere vuurwerk lucht...

- In een Excel bestand per shot effecten van cakes bedenken alsof je een importeur bent...

- Lijstjes samenstellen voor familie, collega's en vrienden aanvankelijk van hun budget...

- In januari al vuurwerk besteld hebben op een freak site...

Ga hier niet hoog van de toren blazen...maar hoe gestoord ik ben?Dat zullen jullie zien
als de nieuwe producten van 2016 worden gedemonstreerd.Tot die tijd is het
1 groot vraagteken¿?¿?

Het lijkt mij super om op het kantoor te komen omdat ik bijna het hele jaar door bezig ben met het uitzoeken van de beste producten en het super zou zijn als ik deze zelf kan bedenken!
Ik vind de producten van Vuurwerktotaal sowieso al erg goed. Ik zou ze dan natuurlijk nog willen aanvullen waarbij ik effecten die ik zelf erg mooi vind wil combineren met wat de consument wilt.
Omdat ik zelf geen groot budget het is het altijd puzzelen welke producten ik moet nemen dus vind ik prijs/kwaliteit ook erg belangrijk :D
Kies dus mij als ambassadeur en ik zal zorgen voor mooie effecten uit eigen ervaring, producten die de consument graag koopt (uit ervaring van de producten die mensen uit mijn dorp schieten) en een goede prijs/kwaliteit verhouding zodat de producten voor iedereen toegankelijk zijn!

waarom MOET jij bij Vuurwerktotaal op kantoor langskomen om mee te helpen aan de nieuwe items voor 2016?

Al heel mijn leven ben ik bezig met vuurwerk! Dit is een grote kans om eens mee te maken hoe het is om in een fantastische vuurwerkbedrijf te mogen werken en om te zien hoe het werkt om een cake te maken van a tot z, dat niet alleen, je eigen vuurwerk ontwerpen samen met een team van andere enthousiaste mensen! Wie wilt dat nou niet?

Ik wil de hallucinator wel graag winnen na er een stuk of 4 keer net naast gegrepen te hebben bij dw vorige winacties. Echter denk ik wel dat ik geen tijd heb om naast mn studie etc buiten het vuurwerkseizoen om zoveel bezig te zijn met vuurwerk.. :(

Het zal geen fulltime baan zijn hoor hehe, denk eerder aan een avondje of in het weekend een meeting zo door enkele maanden heen. :wink:

waarom MOET jij bij Vuurwerktotaal op kantoor langskomen om mee te helpen aan de nieuwe items voor 2016?

Ik ben al sinds dat ik mij kan herrineren verslaafd aan vuurwerk. Dit begon toen mijn ouders wat klein vuurwerk kochten en sindsdien had ik elk jaar ruzie met mijn ouders over hoe veel geld ik kreeg om vuurwerk te kopen. Dit zorgde ervoor dat ik weken bezig was met het perfecte lijstje die ik dan meerdere keren aan mijn ouders liet zien of ik nu niet te veel geld uitgaf. Toen ik 16 was kon ik mijn eigen vuurwerk kopen en krijg ik tot op de dag van vandaag gezeur over dat ik nog steeds te veel uitgeef. Gaat zelfs zo ver dat mijn ouders een verbod steunen. Mijn liefde voor vuurwerk gaat zo ver dat ik nu zelfs door het jaar heen naar verschillende festivals ga in het buitenland zols Festa del soccorso en Fallas. In al die jaren (ben nu 22 maar heb heel wat uurtjes online doorgebracht op zoek naar de beste producten) kan ik wel zeggen dat ik redelijk wat ervaring heb om misschien door het jaar heen ook zelf wat producten op de markt te brengen in een team. Een grote droom is het van mij om zelf een keer naar China te gaan om mijn eigen producten te testen. Een product wat ik al jaren wil zien is een echt goede fluitpijl. Die zou ik graag samen met jullie willen ontwerpen.

omdat ik zo gek als een deur ben en zal ik zoveel mogelijk mensen met mijn vuurwerk gekte aansteken. dat is de reden dat ik persoonlijk op kantoor moet komen.

Het lijkt mij ook onwijs gaaf om met een groep bezig te gaan om nieuwe producten te bedenken. Vanaf het moment dat de nieuwe producten van alle importeurs online komen zit ik te denken in combinaties en opeenvolging van effecten. Hoe leuk zou het zijn om je 'eigen' product in handen te hebben. Ik ben al van kleins af aan vuurwerkliefhebber en waar dat bij de meesten zo rond 18 jaar minder wordt is dat bij mij juist gegroeid. Ga ook graag de vuurwerkshows af om inspiratie op te doen voor mijn ideeen.

Back
Bovenaan