Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog lastiger dan het lijkt, wel leuk om te doen. Ik zal mijn creatieve geest van de week nog eens los laten
Bekijk bijlage 39089
Sommige mensen hebben het zelfgemaakte label echt prachtig om de cake heen gemaakt.. hoe doen jullie dit? Is hier wellicht een bepaalde tool voor? Ik kom er maar niet uit..![]()
Sommige mensen hebben het zelfgemaakte label echt prachtig om de cake heen gemaakt.. hoe doen jullie dit? Is hier wellicht een bepaalde tool voor? Ik kom er maar niet uit..![]()
Adobe Photoshop of Adobe Illustrator zijn de beste tools hiervoor.
@DTC
Transformatie aanzetten en Ctrl-toets in houden. Dan kun je elke hoek op een plek zetten in Adobe Photoshop.
Thanks voor de tip! Helaas is mijn Adobe Photoshop licentie verlopen en ben ik aangewezen op Paint.net.. Heb 't al even geprobeerd maar werkt niet hier..![]()