[WINACTIE 1 - 2018] Win een Der Hammer! [WINNAARS BEKEND]

vwt.png

ben er niet zo goed in, en lekker oldschool met paint.
maar oh hemel, wat is dit een vrouw!!!!!!
Voor diegene die haar niet kennen, dit is helene fischer..

Sommige mensen hebben het zelfgemaakte label echt prachtig om de cake heen gemaakt.. hoe doen jullie dit? Is hier wellicht een bepaalde tool voor? Ik kom er maar niet uit.. :frusty:

Sommige mensen hebben het zelfgemaakte label echt prachtig om de cake heen gemaakt.. hoe doen jullie dit? Is hier wellicht een bepaalde tool voor? Ik kom er maar niet uit.. :frusty:

Ik doe het zelf met Photoshop. Hoe de rest het doet durf ik niet te zeggen

Adobe Photoshop of Adobe Illustrator zijn de beste tools hiervoor.

Thanks! In dat geval mijn complimenten voor jouw inzendingen, heel erg strak gedaan. Het zag er door de schaduwen etc zo getailleerd uit dat ik dacht dat er een bepaalde tool was die het label om de cake plakte. Een beetje zoals vorig jaar met de Siqnature box waar je een afbeeding kon uploaden die dan automatisch op de cake werd geplaatst. :)

Heb m'n best gedaan maar ben hier gewoon totaal niet handig in.. Na een uur lang spiegelen om de linkerzijde goed te krijgen heb ik het maar opgegeven. Achja, het gaat om de creativiteit toch? :D

klaarermee.png

Laatst bewerkt:
@DTC

Transformatie aanzetten en Ctrl-toets in houden. Dan kun je elke hoek op een plek zetten in Adobe Photoshop.

@DTC

Transformatie aanzetten en Ctrl-toets in houden. Dan kun je elke hoek op een plek zetten in Adobe Photoshop.

Thanks voor de tip! Helaas is mijn Adobe Photoshop licentie verlopen en ben ik aangewezen op Paint.net.. Heb 't al even geprobeerd maar werkt niet hier.. :frusty:

Haha inderdaad, mooi hoor die inzendingen! Helaas heb ik niet de juiste tools / licenties om het netjes te doen, dus mijn paint skills maar (mis)bruikt voor deze opdracht. Het gaat om het idee toch :Ddie kanone 3x.png

Pfff, net op tijd gezien dat vanavond de laatste mogelijkheid is om je inzending te plaatsen.. heel snel mijn idee in elkaar gezet maar totaal geen tijd gehad om hem mooi uit te werken... wie niet waagt, wie niet wint he... ''falling leaves cake'' Fallendeblatter.jpg

Back
Bovenaan