[WINACTIE 1 - 2018] Win een Der Hammer! [WINNAARS BEKEND]

De winnaars in willekeurige volgorde:
  • Pyrowork
  • Rafque
  • Ummagumma
  • Fireworksfanatic
  • Nathanael
  • Reverser
  • Heho
  • Flyinedy
  • Thomaz
  • Dwazer

Van harte gefeliciteerd! Jullie winnen allemaal een Der Hammer! Vuurwerktotaal zal een pm sturen hoe en wat qua afhalen!

:confused: Ik heb er meerdere ingestuurd, is er ook een manier om er achter te komen met welke label we hebben gewonnen?

Van harte gefeliciteerd winnaars met aan prachtige cake! Ik hoop er in januari zeker wat straatfilms van terug te zien in het product topic.

De winnaars in willekeurige volgorde:
  • Pyrowork
  • Rafque
  • Ummagumma
  • Fireworksfanatic
  • Nathanael
  • Reverser
  • Heho
  • Flyinedy
  • Thomaz
  • Dwazer

Van harte gefeliciteerd! Jullie winnen allemaal een Der Hammer! Vuurwerktotaal zal een pm sturen hoe en wat qua afhalen!

Wanneer krijgen we een pm ? Ik wil al vast een bestelling plaatsen bij vuurwerktotaal met nog wat andere producten. We krijgen vast iets van een kortingscode ter waarde van de Der Hammer.

Alvast bedankt

Wanneer krijgen we een pm ? Ik wil al vast een bestelling plaatsen bij vuurwerktotaal met nog wat andere producten. We krijgen vast iets van een kortingscode ter waarde van de Der Hammer.

Alvast bedankt

Volgens mij! maar dat was 2 jaar geleden kan je je winkel aangeven en krijg je een soort voucher voor je gewonnen cake. dus je kan alvast een bestelling plaatsen

Alvast bedankt

Je krijgt inderdaad een voucher met de cake. Je kunt dan zelf je winkel aangeven en je voorkeurstijd :)

Back
Bovenaan