[WINACTIE 1 - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND!

Winactie 2 loopt vandaag af terwijl de winnaars van winactie 1 nog niet eens bekend zijn. Moet toch niet zo moeilijk zijn om 10 winaars naar voren te brengen. Beetje jammer dit.

Winactie 2 loopt vandaag af terwijl de winnaars van winactie 1 nog niet eens bekend zijn. Moet toch niet zo moeilijk zijn om 10 winaars naar voren te brengen. Beetje jammer dit.

Men hoeft nog niet eens de winnaars bekend te maken,. wel gewoon heel simpel het antwoord geven.

Geeft aan dat ze nog bezig zijn met extra item of wat misschien. Het precieze aantal was tijdens de actie nog niet definitief, blijkbaar nog niet, dus kunnen ze op dit moment niemand benoemen.
Afhalen kan pas de laatste dagen, geen stress, komt op tijd een winnaar!

Afhalen kan pas de laatste dagen, geen stress, komt op tijd een winnaar!

Wat heeft dat in godsnaam te maken met afhalen de laatste dagen.
Als je ergens aan mee doet wil je gewoon graag weten of je gewonnen hebt. Als er bij alle 10 winacties zolang gewacht moet worden heb je dus niks aan de laatste. Ik vraag alleen maar waarom dat t zolang duurt. Maar hou me mond wel verder voor er weer mensen op de tenen getrapt zijn hiero.

Wat heeft dat in godsnaam te maken met afhalen de laatste dagen.
Als je ergens aan mee doet wil je gewoon graag weten of je gewonnen hebt. Als er bij alle 10 winacties zolang gewacht moet worden heb je dus niks aan de laatste. Ik vraag alleen maar waarom dat t zolang duurt. Maar hou me mond wel verder voor er weer mensen op de tenen getrapt zijn hiero.

de enigste die hier op zijn tenen getrapt is ben jij!

En wees blij dat ze win actie's doen dit hoeven ze niet, dit doen ze voor ons dus snap niet dat je zo reageert heb gewoon even geduld. Jou is de prijs niet eens gegund als je het niet waardeert.

Laatst bewerkt:
de enigste die hier op zijn tenen getrapt is ben jij!

En wijs blij dat ze win actie's doen dit hoeven ze niet dit doen ze voor ons dus snap niet dat je zo reageert heb gewoon even geduld. Jou is de prijs niet eens gegund als je het niet waardeert.

Houd toch op met dat geslijm.
Densta heeft helemaal gelijk. Er worden 10 prijsvragen gehouden maar je kan maar 1x winnen. Het is dan natuurlijk wel prettig om te weten of je gewonnen hebt voordat de volgende prijsvraag begint.
Prijsvragen zijn voor ons natuurlijk hartstikke leuk maar vergeet niet dat dit gewoon een goedkope manier is om constant je merk onder de aandacht te brengen.

Geslijm?

Het is echt een gewoonte geworden om te klagen en nu zelfs klagen op een prijsvraag vind ik nog al sneu. En nu ben ik aan het slijmen? Ik zeg wat ik er van vind. Ik ga veder niet in discussie of wat dan ook ik zou me mond wel houden en niet meer reageren op deze onzin.

sow.. moet toch zeggen dat ik het knap respectloze opmerkingen vind hier.

Of het nu reclame is voor een bedrijf of niet.. je bent niet verplicht om mee te doen hoor?
Zoals Mike al aangeeft.. toen de prijsvraag begon was men nog bezig met een aantal producten waardoor het definitieve antwoord nog niet bekend was. Het is dan ook goed mogelijk dat dit nog altijd niet geheel duidelijk is.
En tja.. als er nu een antwoord gegeven wordt en er komt dadelijk nog een product bij dan ging 't waarschijnlijk weer niet eerlijk?

Precies.
Ik zou het zelfs niet raar vinden als ze uberhaupt alle winnaars pas bekend maken na de 10 ronden. Immers, wellicht zijn er prijsvragen bij waar ze concreet iets mee willen doen. Als mensen weten dat ze gewonnen hebben, zullen ze waarschijnlijk volgende ronden niet meer meedoen en loopt VWT mogelijke interessante deelnamen mis.

Geduld is een schone zaak.

Precies.
Ik zou het zelfs niet raar vinden als ze uberhaupt alle winnaars pas bekend maken na de 10 ronden. Immers, wellicht zijn er prijsvragen bij waar ze concreet iets mee willen doen. Als mensen weten dat ze gewonnen hebben, zullen ze waarschijnlijk volgende ronden niet meer meedoen en loopt VWT mogelijke interessante deelnamen mis.

Geduld is een schone zaak.

Prijsvragen zijn natuurlijk super maar zorg dan voor duidelijke communicatie. Ik kan me ook goed voorstellen dat de winnaars pas bekend gemaakt worden naar afloop van de prijsvragen maar het is wel prettig als dat voor iedereen duidelijk is, heeft weinig met respect te maken.

Houd het gezellig jongens, het zijn mooie winacties die ze mogelijk maken voor jullie! Je maakt vaak kans en meedoen is zo gedaan, bij deze eerste winactie duurde meedoen nog geen 10 seconden! Doe gewoon met alles mee en pak de kansen die je krijgt. Wees dankbaar en niet zo negatief, je hoeft niet mee te doen als het je niet zint dat een winnaar niet direct bekend is. :wink:

Daarstraks contact gehad met Vuurwerkvisie. Het aantal nieuwe producten staat inmiddels vast, dit weekend zijn ze erg druk, ze zullen aankomende week de winnaars benoemen en benaderen.

Het antwoord is 33!
De winnaars zijn zojuist bij ons bekend gemaakt!
:D
De winnaars krijgen volgende week een pm van Vuurwerktotaal voor de verdere afhandeling. :wink:

Gefeliciteerd!

1. bitorro
  2. Franky14
  3. Djaimy
  4. Tjopper
  5. jvdbeld
  6. fireworkfreak24
  7. Toffee
  8. Lucas
  9. Xplode
  10. Firekwakkers

huh? hehe, dat is lekker thuiskomen zo. Ik heb voor het eerst een echt wilde gok gedaan en dacht, wie niet waagt die niet wint. Leuk...

Back
Bovenaan