Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Winactie 2 loopt vandaag af terwijl de winnaars van winactie 1 nog niet eens bekend zijn. Moet toch niet zo moeilijk zijn om 10 winaars naar voren te brengen. Beetje jammer dit.
Winactie 2 loopt vandaag af terwijl de winnaars van winactie 1 nog niet eens bekend zijn. Moet toch niet zo moeilijk zijn om 10 winaars naar voren te brengen. Beetje jammer dit.
Afhalen kan pas de laatste dagen, geen stress, komt op tijd een winnaar!
Wat heeft dat in godsnaam te maken met afhalen de laatste dagen.
Als je ergens aan mee doet wil je gewoon graag weten of je gewonnen hebt. Als er bij alle 10 winacties zolang gewacht moet worden heb je dus niks aan de laatste. Ik vraag alleen maar waarom dat t zolang duurt. Maar hou me mond wel verder voor er weer mensen op de tenen getrapt zijn hiero.
de enigste die hier op zijn tenen getrapt is ben jij!
En wijs blij dat ze win actie's doen dit hoeven ze niet dit doen ze voor ons dus snap niet dat je zo reageert heb gewoon even geduld. Jou is de prijs niet eens gegund als je het niet waardeert.
Precies.
Ik zou het zelfs niet raar vinden als ze uberhaupt alle winnaars pas bekend maken na de 10 ronden. Immers, wellicht zijn er prijsvragen bij waar ze concreet iets mee willen doen. Als mensen weten dat ze gewonnen hebben, zullen ze waarschijnlijk volgende ronden niet meer meedoen en loopt VWT mogelijke interessante deelnamen mis.
Geduld is een schone zaak.