[WINAARS BEKEND] [Prijsvraag 2013] Macet Vuurwerk Losser

Lazise en Frawel goed kijken ze staan er echt wel op !!!! en Frawel wij hebben 2 sites!!!!

succes!!!

Ja heb hem uiteindelijk gevonden, maar ik filterde hem wss weg. Excuses even verder kijken dan mijn neus lang is :) Heb er wel eens moeite mee. Hahaha.
3 Sites hoop ik :)

van het weekend verstuur ik wederom weer een aantal bevestigingen hoor, wees niet ongerust als je nog niets hebt ontvangen :D

Top actie met geweldige prijzen.

Bedankt voor het mogelijk maken; Macet vuurwerk en vuurwerkcrew!

Zo...de laatste bevestigingen zijn weer de deur uitgestuurd! :D

Mocht je nog niets ontvangen hebben, laat dit graag even per pm weten, bedankt!

nog maar even snel ingevuld. Hoop alleen de vragen over prijzen goed te hebben, want niet alle prijzen waren meer te zien op de zena site, omdat van produkten die uitverkocht zijn geen prijzen meer worden weergegeven ;)

In ieder geval toch bedankt voor deze mooie prijsvraag Macet !!!!

Ook ik heb gisternacht nog snel de antwoorden doorgestuurd. Leuk initiatief dit:).
Tot op heden heb ik geen bevestiging van Bassie gehad, heb hem nog een extra mailtje en PM'metje gestuurd. Telt mijn inschrijving wel gewoon als hij zijn mail pas later ziet, en ik pas na vandaag een bevestiging krijg? De inzending is namelijk wel binnen de deadline lijkt me?

Alvast succes met de verkoop!:D

Bastiaan is druk en zal morgen de laatste inzendingen bevestigen.
Uiteraard tellen ze ook mee als ze later dan 00.00uur bevestigd zijn, als ze maar voor die tijd ingestuurd zijn. :wink:

Hierbij is deze prijsvraag GESLOTEN!
Inzendingen vóór 00.00uur die nog geen bevestiging hebben ontvangen zullen deze in de loop van de nacht en morgen ontvangen!

De winnaars zullen zo snel mogelijk bekend gemaakt worden en ontvangen ook een persoonlijk bericht voor verdere afhandeling.

Vuurwerkcrew.nl en de betreffende winkeliers bedanken jullie voor jullie deelname!

Zo....het houdt maar niet op....ook bij deze prijsvraag zijn de winnaars bekend!

:holland::holland::holland::holland::holland::holland:

De 1e prijs gaat naar.......

- bsc italia is chill

De 2e prijs gaat naar.....

- Gigabom

De derde prijs gaat naar.....

- NIKOS

Namens vuurwerkcrew van harte met jullie prijzen en mogen jullie er maar veel plezier aan beleven iig! Stiekem zijn we toch wel wat jaloers!
De uiteindelijke antwoorden zullen binnenkort geplaatst worden.

Van harte gefeliciteerd, veel plezier ermee winnaars. Krijgen we ook nog de juiste antwoorden te zien?

Back
Bovenaan