[WINAARS BEKEND] [Prijsvraag 2013] Macet Vuurwerk Losser

Voor wat betreft de prijsvraag: vraag 4: Van welke importeurs verkoop Macet vuurwerk dit jaar?

Hiervoor worden er nu meerdere vragen goedgerekend aangezien er importeurs bijgekomen zijn in de actieshop :D

Volgende bevestigingen zijn verstuurd hoor!
Mocht je onverhoopt nog geen bevestiging gehad hebben, maar je hebt wel ingestuurd....pm mij dan even! :D

Mooie actie ook deze! Maar een vraagje: Is het mogelijk dat iemand anders de prijs, mocht ik die winnen, voor mij ophaald? Dit omdat ik de verkoopdagen zelf moet werken (bij een vuurwerkdealer ^^).
(En geldt dit ook voor de andere prijsvragen?)

Laatst bewerkt:
Krijg je ook nog een bevestiging middels mail?? Ik heb nu 2 x mijn inzending via de mail verstuurd naar [email protected] gestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen. Dit was bij de andere prijsvragen wel het geval.

Deze ook ingestuurd. Duimen of ik in de prijzen zal vallen.Is een flinke autorit om het op te halen zeker waard. Macet Vuurwerk bedankt voor het beschikbaar stellen van deze prijzen!

Zo...de bevestigingen zijn de deur weer uit hoor....iedereen die nog niet geen bevestiging heeft gehad, graag melden :D

echt mooie prijzen wauw zeker die zena triumph zo he, had 3 jaar geleden geluk en x gewonnen bij macet echt topper prijs en top vuurwerk.
daarnaast een flinke reis met openbaar vervoer gehad vanuit nijmegen en dat was zeker dubbeldik de moeite waard .
me zoontjuh was toen 3 en heeft er nou nog over van die ene x , dat we toen naar loser macet zijn geweest, en hij is nu 6 jaar echt leuk en gaaf was het.
heb me antwoorden al verstuurd nou alleen afwachten en duimen drukken .

Waarschijnlijk ligt het aan mij. Ik heb alle 3 de sites nagelopen product voor product.
Maar op geen van alle site's is een 2e product van 75euro te vinden.
1 van de 2 heb ik wel gevonden. Ook zonder kortingen is er geen 2e te vinden...
Kan dit kloppen?? Dat er een karton product is verwijderd ivm uitverkocht of iets dergelijks?

Frawel

Daar ligt het waarschijnlijk niet aan. Heb vandaag de prijsvraag ingevuld, en heb minimaal 2 pruducten met een prijs van 75 euro gevonden!

Daar ligt het waarschijnlijk niet aan. Heb vandaag de prijsvraag ingevuld, en heb minimaal 2 pruducten met een prijs van 75 euro gevonden!

En die producten staan er nog steeds op? Heb het vanavond laat gedaan.. heb net alles nagelopen... of ik zit helemaal verkeerd of er gaat iets mis met mijn oogjes hahaha :)

Je hebt gelijk, Haha,, zoo ontzettend frusterend dit :)
Thanks anyway ik weet iig dat hij er nog moet zijn (A)

Waarschijnlijk ligt het aan mij. Ik heb alle 3 de sites nagelopen product voor product.
Maar op geen van alle site's is een 2e product van 75euro te vinden.
1 van de 2 heb ik wel gevonden. Ook zonder kortingen is er geen 2e te vinden...
Kan dit kloppen?? Dat er een karton product is verwijderd ivm uitverkocht of iets dergelijks?

Frawel

Hey Frawel..... Ik weet niet of je de 2e van 75 euro al gevonden hebt maar ik kan hem ook niet vinden hoor...
Heb de producten een aantal keer vanaf begin tot eind doorgelopen maar kom echt maar aan 1 product van 75 euro....

Volgens mij klopt deze prijsvraag niet helemaal meer op deze manier...

Hey Frawel..... Ik weet niet of je de 2e van 75 euro al gevonden hebt maar ik kan hem ook niet vinden hoor...
Heb de producten een aantal keer vanaf begin tot eind doorgelopen maar kom echt maar aan 1 product van 75 euro....

Volgens mij klopt deze prijsvraag niet helemaal meer op deze manier...

Lazise en Frawel goed kijken ze staan er echt wel op !!!! en Frawel wij hebben 2 sites!!!!

succes!!!

Back
Bovenaan