Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Heerlijke actie,

Waarschijnlijk 6 stuks doorlonten met snellont voor bruut geweld en de andere 6 per stuk afsteken.

Ik zou de eerste 6 potten per 2 tegelijk v shape doorlonten en straf eindigen met 2x3 w shape. Dat wordt machtig mooi denk ik zo!

Ik zou er 6 los schieten in de avond, de andere zes doorlonten (2 tegelijk als finale) en die om 12 uur afsteken.

Leuke uitdaging! Perfecte cakes om een showtje mee te bouwen. Als we dan toch bezig zijn zou ik een combi maken van shapes en sier naar een crackling finale.

I-Shape: 2x Europa Star
W-Shape: Telesto Star | 2x Calypso Star | Telesto Star
I-Shape: 2x Pandora Star
W-Shape: Atlas Star | 2x Titan Star | Atlas Star

Eerst de Atlas star om even wakker te worden. Vervolgens de pandora star, omdat de blauw met goude combinatie echt mooi is, en mensen wel de aandacht er bij moeten houden ;).vervolgens de telesto star met de mooie witte blinkers... aaahw :)de europa star is nu aan de beurt. dit is mijn inziens de minst mooie van de 6. uiteraard alsnog leuke boeketten met mooie kleuren. de calipso star doen we als 1-na laatste ivm de mooie crackling boeketten om mensen vast warm te maken voor de finale. de Titan star als laatste! de naam zegt het al dit is de titaan van het pakket met de prachtige crackling boeketten.... love it!

Ik zou ze per twee doorlonten, zodat je een grote compound krijgt. Zou ze wel in v shape schieten. Dus nog even langs de bouwmarkt.

Mooie prijs zeg:). Ik zou de eerste 3, 1 voor 1 afsteken. Vervolgens 2x 2potten in v Shape, dan 2 in w shape, en tot slot een finale van 3 in w-shape.

Dit zou een geweldige afsluiter van 2019 zijn, en een heel mooi knallend begin van 2020! Ik zou deze set per 2 schieten zodat de hele straat lekker lang gevuld is! En daarnaast goed te kunnen genieten van alles effecten!!!

Eerste 6 in ieder geval los om het effect goed te zien en tijd te krijgen om het mooi te vinden. Daarna 2 tegelijk om het wat op te voeren en daarna 4 tegelijk om de straat even in het licht en geweld te laten baden

Deze prachtige actie is vanavond om 23:59 helaas afgelopen. Wil jij nog kans maken op deze geweldige prijs doe dan vandaag nog mee. Ben zeer benieuwd wie hem gaat winnen, want een dikke prijs is het zeker.

Ik zou in ieder geval van een set van zes alle cakes één voor één schieten, zo heb ik gedurende de avond veel plezier ervan. De andere set zou ik om 12 uur wel per 2 afsteken, dat geeft mooi wat meer geweld.

Lang over nagedacht, maar per 2 lijkt me het beste voor een mooie mix tussen lang plezier en geweld, maar met hetzelfde effect. Anders wordt het zo'n rommeltje ben ik bang.. en deze set verdient het om van te genieten :thumbup:

Deze prachtige actie is vanavond om 23:59 helaas afgelopen. Wil jij nog kans maken op deze geweldige prijs doe dan vandaag nog mee. Ben zeer benieuwd wie hem gaat winnen, want een dikke prijs is het zeker.

Nog maar een avondje de kans op zo een doos!

IMG-20191221-WA0030.jpg

Back
Bovenaan