Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

We vieren het dit jaar met 12 man, allemaal goede vrienden. Dus iedereen krijgt een cake, een aansteeklont en een vuurwerkbril en om 20.19 uur precies gaan ze alle 12 tegelijk de lucht in, om het jaar goed af te sluiten met elkaar :)

Per keer 2 van dezelfde! Zo heb je een gaaf spektakel in de lucht en duurt het langer voordat alles is aangestoken. Zo heb je er langer plezier van!!

Per 2 dezelfde aan een stuk doorlonten als een grote compound :)
Lekker bakkie heb je dan, 240shots up tempo & 5120gr

Ik zou ze lekker los schieten. Verspreid over de hele avond om van echt deze pracht bakkies te kunnen genieten. En ze worden zeker gefilmd om nog een keer van na te kunnen genieten!

Ik zou ze met wat knutselen in 2(v)-2(v)-3(w)-5(w) volgorde afsteken. Lijkt me lekkere start naar een prettige chaos.

Ik zou ze als start 1X cake A > 1X Cake B > 1 Cake C > 2x Cake D(V Shape)> 2x Cake E (V Shape) > 2X Cake F + Cake A,B en C (W-Shape) Lijkt me een mooie box zo, rustig opbouwen om uiteindelijk te knallen en te eindigen met een waardige finale!

Als ik er 12 zou hebben dan zou ik eerst langzaam genieten, dus individueel 1 voor 1. Daarna zou ik de 2e set van 6 in dezelfde volgorde verder gaan met 1 apart, dan 2 tegelijk en als afsluiter voor de chaos 3 tegelijk.

Rondom mijn huis bevind zich een weg in de vorm van een rondje om huizen heen. Ik zou verschillende familieleden en vrienden om de zoveel meter 1 pot neer laten zetten en afsteken zodat het een prachtige mooie hemel wordt!

Gr. Erwin

ik zou een set van 6 voor mezelf houden en 1 voor 1 afsteken,lekker rustig aan tegen een uur of 19u.
de andere set van 6 zou ik aan mijn schoonbroer meegeven naar huis om ook nog even van mooi vuurwerk te genieten(hij is met zijn gezin op bezoek omdat mijn zoon toevallig jarig is op 31dec en dit jaar 10 wordt en vuurwerk inmiddels prachtig vindt!!)

Zo dat zijn lekker veel potten.

daar kun je wel ff van genieten.

ik zou ze per 2 tegelijk afschieten voor een zo groot mogelijk effect. Dit zou ik dan doen tijdens de oudjaarsbbq van de buurt :D

2 setjes los, verspreid over de avond. Na twaalf uur set 3 en 4 per twee en tot slot set 5 en 6 samen, dus 4 cakes tegelijk.

Vuurwerkmania maakt je gek!
Dat is hun slogan,en dat wil ik ze in de buurt ook laten zien!
Dus ik zeg....alles in 1 keer te gelijk.

Back
Bovenaan