WIN een Jubileum December-pakket! - WINNAARS BEKEND

Omdat dit natuurlijk allemaal te pas komt in de decembermaand!
De muismat voor de bezoekjes aan vwc natuurlijk, de kerstbal voor
de kerstboom en het champagneglas voor de dag der dagen !

Altijd sfeerverhogend, De bal past mooi in de kerstboom, ik ben aan een nieuwe muismat toe (en deze bevalt me wel :) )en een glas is nooit weg voor de oudejaarsavond borrel

Ik zou het wel willen hebben, omdat ik ook eens goed nieuws wil over vuurwerk en niet alleen het negatieve in het nieuws de laatste tijd :)

Omdat dit voor ons helaas financieel niet haalbaar is zou het natuurlijk zonde zijn om geen vuurwerk af te kunnen steken. Het is een stukje cultuur wat erbij hoort. Ik ben (was) altijd één van de weinige in de straat die er aan mee deed alle voorgaande jaren. Mijn kinderen vinden het geweldig. (Ik ook natuurlijk) Maar daar doe je het gewoon voor. Om het jaar af te sluiten met een knaller en het jaar beginnen met een schone lei. Ik hoop dat we deze winnen.

Fijne kerstdagen alvast aan iedereen.

Jawel, ook hiervan is de loting zojuist geweest!

De winnaars van het Jubileum December-pakket:
jwtjuh
the cigarman

De winnaars van zo een toffe Kerstkaart:
Timitraat
Pyroboy26
joeyjoey
vuurwerk-stan12
davinstyle
FireworkAddicted
jimvanmil
maxwel96
XVIII
MRPJS1

Aan iedereen de vraag om via [email protected] even jouw nickname + adresgegevens toe te sturen, dan gaat alles z.s.m. met de post mee!

Dank voor de prijs, hoe toepasselijk kan het zijn, 10 jaar trouwe supporter en dan een jubileum kaart mogen ontvangen.

Jawel, ook hiervan is de loting zojuist geweest!

De winnaars van het Jubileum December-pakket:
jwtjuh
the cigarman

De winnaars van zo een toffe Kerstkaart:
Timitraat
Pyroboy26
joeyjoey
vuurwerk-stan12
davinstyle
FireworkAddicted
jimvanmil
maxwel96
XVIII
MRPJS1

Aan iedereen de vraag om via [email protected] even jouw nickname + adresgegevens toe te sturen, dan gaat alles z.s.m. met de post mee!

Pfoe ben gister heel de dag op pad geweest, kijk ik vandaag op VWC en krijg ik het geweldige bericht te zien dat ik gewonnen heb :D

Bedankt hiervoor VWC, jullie en iedereen hier op het forum zeer fijne kerstdagen toegewenst en (alvast) alle goeds voor 2016! :kerst:

Jwtjuh :thumbsup:

Back
Bovenaan