WIN een Jubileum December-pakket! - WINNAARS BEKEND

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Op Facebook was ie al vermeld, daar verloten we namelijk al een Jubileum December-pakket, maar we verloten ook via dit topic nog 2 van deze mooie pakketten voor al onze leden! Laat gewoon in dit topic weten waarom jij zo een pakketje zou willen hebben!

Een pakket bevat een Kerstkaart, Kerstbal, champagneglas met logo én een muismat!

Naast de 2 pakketten zullen we ook nog 10 leden verblijden met die supertoffe Kerstkaart!

Begin volgende week maken wij de winnaars bekend!

12347990_1271421726216768_8084068587083783328_n.jpg

Omdat alles wat met vuurwerk te maken heeft mijn interesse heeft heb ik hier natuurlijk ook interesse in.
Leuke actie trouwens:D

Ondanks dat ik nog maar 2 jaar lid ben op dit forum voelt het alsof ik hier al jaren rondkijk. Ik zou het supertof vinden als ik zo'n pakket zou winnen:D

Ik zou dit graag willen winnen, omdat ik jullie site zo veel bezoek en zo snel alles doorneem, dat dit bij de 1e 3 reacties op het topic hoort ;)

Uiteraard zou ik nog sneller kunnen zijn, als ik in mijn hand een lekker glas champagne met VWC logo had gehad terwijl ik op de muismat van VWC er nogmaals aan zou herinnerd zijn om nog vaker te kijken :)

Omdat ik vorig jaar 1 champagne glas tekort kwam vanwege extra bezoek o&n, omdat er 1 kaal plekje in mijn kerstboom zit waar een vwc kerstbal prachtig zal hangen, omdat mijn muismatje versleten is en omdat een extra kerstkaart altijd waanzinnig leuk is. :D

Trouwens, leuke actie!!

Zeker tof om te krijgen, dit jaar 10 jaar in dienst van VWC. Dat mag gevierd worden en waar feestjes zijn zijn cadeaus.

Ook via fb meegedaan maar via t forum een extra kans om dat jubileumpakket te winnen. Zou m graag willen winnen, dat zou de feestdagen wel compleet maken :)

De muismat zou geweldig zijn voor alle vuurwerk gerelateerd afbeeldingen die ik maak voor winkeliers.
De kerstartikelen tsjah.met kerst moet mijn vrouwtje werrken.dus geen gezellige avondjes helaas.ze moest kiezen tusen oud en nieuw en kerst.dus heeft ze wel goed gekozen eigenlijk.haha met kerst ben ik dus vast de hele avond op vwc te vinden!!

Omdat het kerstpakket van mijn werk geen muismat ÉN geen kerstbal bevatte :(
Maar natuurlijk ook omdat mijn huidige muismat al bijna tien jaar oud is.

3486qsg.jpg

Ik zou dit pakket graag willen winnen, omdat ik ondanks dat ik "maar" 6 van de 10 jaar VWC heb meegmaakt, ik mij hier ontzettend thuis voel! VWC is voor mij hét forum bij uitstek om alle informatie te vinden en al mijn informatie mee te delen. Verder gun ik ieder crewlid dit pakket evengoed! :)

Prettige dagen allemaal! :kerst:

Jwtjuh :bye:

als aller eerst vind ik deze website gewoon goed als je een vraag suggestie heb of probleem niet veel later altijd krijg je een reactie:idea: is in een woord top!
alles is overzichtelijk en duidelijk aangegeven je kan chatten wat je wil met mede crewleden!
dus ben blij dat ik dit jaar 8jaar mn profiel heb bij de vuurwerk crew,
en ik nog heel lang hier op het forum zal blijven.
in de zomer in de winter maakt niet uit
dat is mijn reden om dit pakket te winnen!!

De laatste maanden van het jaar is er geen andere website die ik zo vaak bezoek. Een kerstkaart van Vuurwerkcrew met een persoonlijke boodschap is het enige wat op mijn verlanglijstje staat :wink:

Ik zou hem graag willen winnen omdat het voor mij een echt sfeerpakket is! 9 jaar met samen aftellen naar de verkoopdagen, de nachtbraaktopics, het lijstjes topic. Het vuurwerk uitzoeken op basis van de ervaringen van andere freaks en de eerste week van januari mijn eigen ervaringen delen. VWC is al 9 jaar een ontzettende sfeermaker bij mij en is een goed platform waar ik mijn enthousiasme kwijt kan (thuis worden ze afen toe gek van mij) :D

ik wil hem graag winnen omdat ik dit jaar geen kerstpakket krijg,
en dit is bovendien veel mooier dan welk kerstpakket dan ook!!! :kerst:
mijn gadget/verzamelaars hart gaat hier van ook sneller kloppen! :droolthum

dit wil ik wel heel graag hebben hoor:D dit is beter dan het kerstpakket van me werk die heb ik gelijk aan de voedselbank gegeven:)

Omdat vuurwerk crew een aantal jaar geleden mijn leven heeft veranderd. Ik heb tijdens mijn leven veel hoogte en dieptepunten meegemaakt, een mooie doe een wensdag die compleet in het teken staat van vuurwerk. Nu velen jaren later hen ik vis vuurwerk crew veel leuke mensen leren kennen en fantastische vrienden gemaakt. Het woord vwc familie staat mij nog altijd goed bij.

Vwc heeft ervoor gezorgd dat ik steun kreeg in tijden dat ik het nodig had, mensen durfen steun te vragen als zij het nodig hadden. Er zijn hier hechte vriendschappen ontstaan.

Er heeft zelf al 2x een vuurwerk crew efteling meeting plaatsgevonden waarbij ik de eerste keer organisator mocht zijn, een geweldige dag heb gehad met een groepje liefhebbers en er een lijstje met een foto van die dag nog vol trots aan de muur hangt

Als ik aan vwc denk dan denk ik aan mooie herinneringen, momenten, dagen, vuurwerk en sfeer.

Ik zou dit pakket graag willen winnen om alle bovenstaande redenen vastgelegd te hebben in iets tastbaar.

Mocht ik winnen, of win ik niet. Bedankt!

-Yorick

Vuurwerkcrew voelt als een warm bad.
Gewoon lekker thuiskomen en alles oud en vertrouwd.
Helaas door de wet en regelgeving iets strenger geworden, maar ja we moeten wat als we vuurwerk willen blijven afsteken.
En ik hoop, dat ik nog jaren van vuurwerkcrew mag blijven genieten.
Vuurwerkcrew team bedankt daarvoor, keep up the good work!

Ik wil graag dit pakket, omdat ik dan leuke kerstversiering krijg, wat nog Oud en nieuw gerelateerd ook.
Wat wil een mens nog meer.

Back
Bovenaan