Willows in Color [Uitloop 2019]

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: EVO-11
Artikelnaam: Willows in color
Bruto Gewicht: 3000 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Crackling tail burst to gold wave crackling willow with red, green, blue peony
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 39,95
Kartoneenheid: 6/1

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

30 mm tube

Bekijk bijlage 28404

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij waren over de sample minder te spreken dan de versie welke We in China tijdens de demo zagen.
Dit zal dan ook gemeld worden zodat We in oktober tijdens de product controle een betere zouden moeten zien.

Gr
Evolution Fireworks

Vond hem zelf ook niet heel erg mooi, zal deze links laten liggen.
Maar het idee is zeker goed en de film die we tijdens het bezoek te zien kregen ook, dus hopelijk kan ik mijn mening straks bij stellen.

Afbeelding toegevoegd

Bijlagen

• EVO-11_3d.png
    EVO-11_3d.png
    131,8 KB · Weergaven: 0
Ik heb deze altijd een beetje links laten liggen, maar op bovenstaand filmpje is het toch wel een hele mooi bak hoor!

Hoe staat het met deze cake? Op de productvideo is het echt een topper.
Maar in werkelijkheid nog steeds kleine boeketten..

Ik vind het bijzonder rustig over deze cake die toch wel echt potentie heeft, mooie effecten en kleuren.
Ik hoop dat hier snel meer over deze cake bekend word.

Sierlijke cake!!
maar iets aan de magere kant voor 30mm. Hoop dat deze nog aan gesleuteld word want het effect is echt super!!

ik heb deze cake nog staan, en op het filmpje zijn de kleuren bruut. Echter zijn ze ook relatief snel weer weg en zijn de boeketten klein.

Kleuren zijn wel dik in orde hoor, dat ziet er gaaf uit. Effecten zelf zijn te klein voor 30mm inderdaad, als hier nog wat aan gedaan wordt kan het een top cake worden.

Back
Bovenaan