Willow Blaster [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6301
Artikelnaam: Willow Blaster
Bruto Gewicht: nnb gram
Aantal schoten: 120 schoten
Tube diameter: 20 mm
Effectomschrijving: nnb
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid: 3/1
Adviesprijs: 2023: € 99,00
Voorverkoop 2023: € 89,99
Onlineprijs 2023: € 79,99
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

Bekijk bijlage 55470

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Zeer interessante box dit. Vind de opbouw van de effecten naar de finale toe zeer goed, vet effect in de finale met die crackling maar óók daarvoor, schitterende kleuren zie ik daar voorbij komen. Benieuwd naar de prijs van deze box.

Weinig posts bij deze bak, zo zonde. Eindelijk een box met single effect (op de finale na) die lekker op hoog tempo alles eruit gooit. En de finale is er een om van de smullen. Mooi ding!

Ik hou wel van het single effect in een box, de profboxen uit de jaren 90 en begint 2000 waren nauwelijks anders. Moet wel zeggen dat ik deze box pas interessant begin te vinden na 35 seconden, als het temp omhoog gaat. Daar voor vind hem te langzaam en daar door te eentonig. De finale is best vet, had echter dan compleet ingezet op het crackling, en niet nog de effecten van de box door laten schieten, ze verdwijnen namelijk in het niets, en bij het weglaten of vervangen voor meer crackling,zou het alles nog bruter zijn!

Opbouw in tempo is prima al had ie voor mij in het begin al wel wat sneller gemogen. Finale met crackling is dan weer prima.

Vind het juist mooi zo'n rustige tempo aan het begin. Zo bied het meer mogelijkheden tot opbouw van de snelheid, Wat ze na mijn mening goed gedaan hebben. Over de effecten, één van m'n favorieten. Ziet er dus prachtig uit. De prijs even afwachten maar ik hou dit blokkie in de gaten.

Heerlijke bak zo op sample film.
Ben benieuwd wat hier in werkelijkheid uit gaat komen en de rest van de specificaties.
Ben daarnaast ook benieuwd waarom er is gekozen voor 25 mm ipv 30mm.

Toegevoegd aan de lijst op basis van de prijs. Dat is écht geen geld voor 120 schoten!

Als ie presteert als op de film, is dat zeker een koopje. Ik wacht vooralsnog straat ervaringen af.

Erg nette box hoor, ziet er prima uit. Tempo is wel echt een pluspunt hier vind ik en de prijs maakt het wel af natuurlijk. Op de lijst ermee.

Ik denk dat als ze die opbouw in snelheid ook in de productieversie weten te behouden GBV-Weco echt een budgettopper in huis heeft. Ook deze staat op mijn lijstje met te overwegen producten.

Misschien moet je op een iets groter scherm gaan kijken en het geluid eens aanzetten, dat kan een hoop schelen :wink:

Ik doelde op de mogelijke dingen die met de straat versie mis zouden kunnen gaan. Als reactie op de post van Bassie.

Op film ziet ie er prima uit.

Back
Bovenaan