Wild Fish

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW 307
Artikelnaam: Wild Fish
Aantal Schoten: 15 Schots
Netto Kruitgewicht: 200 gram
Effectomschrijving: Crackling tail with colorful fish
Verpakkingseenheid: 10/1
Richtprijs: €14,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
:confused:in de folder van vuurwerkdiscount en op de side van rubro staat dat dit een 12 schots cake is en geen 15 schots.:confused:

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je ziet er hier vier tegelijk.

Mijn film van deze cake. Helaas is de beeldkwaliteit wat wazig en soms nog erger, doordat de lens steeds nat werd van de regen. Zet hem op 720p voor betere kwaliteit!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De fish is van goede kwaliteit en mooi in de kleuren rood en groen. De crackling tails zorgen voor wat meer geweld. Ik vind hem zelf niet echt indrukwekkend, gewoon leuk, maar voor liefhebbers van fish lijkt het mij een wel een aanrader:)

Ik heb persoonlijk niets met het fish effect maar mijn vrouw is er verzot op.
Dus elk jaar ben ik haar een verplicht potje met fish effect verschuldigt.
Op aanraden van "Marian/Ano VuurWerk, heb ik deze cake met oudjaar mee genomen.
Geloof me dit was de eerste keer dat ik het leuk vond dat ik een fish cake heb afgestoken.
Wat een Pracht cake voor een lage prijs!
Mooie heldere kleuren!
Lekker tempo..
En wat je op camera niet ziet.. een behoorlijke Fish versprijding met heldere kleuren, zeker voor in consumenten (fish) cake.
Het crackeling tailtje erbij vind ik ook een leuke toevoeging.
Bij de nieuwe een leuke Whistling tail!
Dus mocht je je Vrouw een keer willen verrassen probeer deze absolute een keer!

Ik neem er dit jaar 4 en dat zecht heel wat over deze fantastiesche (mischien wel de mooiste) fish cake uit Nederland!

Hier onder ook nog ff een filmpje van Rubro zelf..
http://www.youtube.com/watch?v=UM6KSurh6CQ

Laatst bewerkt:
Geloof me dit was de eerste keer dat ik het leuk vond dat ik een fish cake heb afgestoken.
Wat een Pracht cake voor een lage prijs!
Mooie heldere kleuren!
Lekker tempo..

Erg goede tip! Zelf vind ik een fish potje ook altijd leuk. Monster Trio van Dynasty is zo bizar achteruit gegaan de laatste jaren dat ik vorig jaar helaas geen fish effect had. Dit lijkt me een super alternatief. Veel shots en een groot fish effect!

Back
Bovenaan