Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar? En natuurlijk: waarom? Familie, vrienden, ouders, kinderen of je hond? Laat het weten.

Altijd mijn kids als eerste. En daarna degenen met wie ik oud en nieuw vier. Daarna snel naar buiten :p

Aangezien ik meestal de enige vrijgezel ben de afgelopen jaren zal het zoals gewoonlijk wel de hond zijn terwijl iedereen zijn geliefde een gelukkig nieuwjaar wenst.

Altijd de kids en het vrouwtje en dan wil de hond ook altijd graag een kriebeltje!
En dan als de sodemieter naar buiten toe:D

Ik gok mijn vrouw en zoontje, dochtertje ligt wss te slapen dus even snel een sprintje naar boven toe. Dan visite even vlug en dat allemaal in 1 minuut tijd, wil wel op tijd buiten zijn :p

Tegenwoordig mijn vrouw en zoon. Maar ik heb ook een periode gehad dat ik al buiten stond om exact om 0:00 te beginnen met het stoken :p

Mijn vriendin of mijn beste maat. Hij is de enige vrijgezel in de groep en staat dus altijd alleen wanneer alle stelletjes elkaar in de armen vallen, het is dat of ik of mijn vriendin die hem als 1e het allerbeste wenst. mochten er nog meer vrijgezellen zijn dan trekken die vaak al wel naar elkaar toe en is het ook opgelost en ga ik als 1e naar mijn vriendin.

Mijn vriendin of mijn beste maat. Hij is de enige vrijgezel in de groep en staat dus altijd alleen wanneer alle stelletjes elkaar in de armen vallen, het is dat of ik of mijn vriendin die hem als 1e het allerbeste wenst. mochten er nog meer vrijgezellen zijn dan trekken die vaak al wel naar elkaar toe en is het ook opgelost en ga ik als 1e naar mijn vriendin.

mooi gebaar, zo hoort het!

Zelf altijd mijn vriendin. Puur alleen al omdat ze de moeder is van onze twee prachtige kinderen! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan