Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar? En natuurlijk: waarom? Is het je familie, kat of hond, of Playstationcontroller? Laat het weten.

Dat zijn standaard mijn vrouw en de kids, daarna iedereen die ik onderweg naar mijn stookplaats tegen kom :p

Elk jaar zijn dat mijn ouders, zus, oma, tante en neef. Op 31 december gaan we altijd naar oma waar ik ook stook. :)

Vaak is het de 1e om 0:00 het geval dat ik meteen naar buiten wil rennen met me vuurwerk om lekker te stoken, heb dan ook al jaren geprobeerd te regelen dat ik alvast naar buiten gaat, helaas gaat dat er niet in bij me ouders :p. Meestal wens ik dus eerst me ouders en me broertje een gelukkig nieuwjaar, drink een halve slok champagne, proest het onderweg half uit van de zenuwen en stoken maar!

Men vuurwerk, op mijn schoot, welk pot/project het word, is niet bekend, maar het krijgt een kus nog ook!:D

Bij ons is het altijd zo. Rond 5 voor 12 gaan we na beneden, kijken we naar buiten met z'n allen of zitten we voor de tv gezellig met z'n allen af te tellen en dan geven we elkaar een kus/hand, pakken we wat drinken, proosten we en wensen we elkaar gelukkig nieuwjaar. Ons als in, mijn ma/pa/zusje/huisdieren. Altijd in variërende vorm though.

Mijn ouders altijd als eerst. De rest hangt er een beetje vanaf wie ik op dat moment nog tegenkom.

Ouders , sjaak me broer en me zusje.
En de rest komt later :p , heb namelijk andere belangrijkere zaken tedoen om 12 uur :p

Ik sta altijd zo te stressen dat ik als een mongool een beetje heen en weer loop te rennen en te schreeuwen dat ik vuurwerk ga afsteken:p. Dan even eerst naar het vuurwerk en dan mijn ouders, de volgorde is nou eenmaal zo met O&N. Vervolgens naar buiten stormen om te stoken!

Mn vriendin als eerste en dan de rest die er bij is. Tijdens het stoken buren en vrienden. Bellen of smsen doe ik niet. dat heeft mn vriendin wel geprobeerd om dat in te stellen maar dat vind ik grote onzin. Dat kan ook als ik klaar ben met stoken.

Back
Bovenaan