Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar?

Om 12 uur gaan we eerst iedereen (vriendengroep en de buurt) de beste wensen wensen...eerst natuurlijk mijn vriendin...daarna de rest :D
Daarna rond half een ofzo komt het stookwerk aan de beurt nadat we even in de buurt gekeken hebben wie er wat stookt :p

Mijn vader, ouders zijn gescheiden en omdat de lijnen altijd om 12 uur vol zitten bel ik hem rond 11 uur altijd, dan wens ik hem al een gelukkig nieuwe jaar.

Om 12 uur gewoon degene die naast me zit, maar normaal liggen mijn armen al vol met vuurwerk dus heb ik het zo gedaan. Dan loop ik door de straat en begint het los te barsten. :)

Om 0.00 zal het net degene zijn die het dichtste bij staat. Ik denk mijn vriendin, en anders familie. Dan snel iedereen afgaan en de fles Champagne opentrekken, en dan zo snel mogelijk naar buiten om van andermans vuurwerk te genieten.

Uiteraard mijn vriendin, spreekt voor zich. :)
Daarna maakt het mij niet uit, uiteindelijk kom je toch wel langs iedereen natuurlijk, als dat maar wat sneller gaat zodat we snel naar buiten kunnen hahahaha. :D

Degene die ik als eerste nieuwjaar wens is meestal diegene die het dichtst bij me staat. :p
Mijn vrouw krijgt wel de meest innige en intieme nieuwjaarswens van alle aanwezigen :p

Ik schreeuw keihárd "Gellukig Nieuwjaar"! Meestal geef ik me moeder terwijl ik m'n jas snel aantrek een knuffel, en dan ga ik stoken. En tussendoor als de mensen klaar zijn met bellen gelukkig nieuwjaar wensen. Als ik rond 2 uur de volgelopen huiskamer binnenkom wens ik ook iedereen een gellukig nieuw jaar en dan gaan ze proberen te gokken hoe veel ik heb uitgegeven. Wel vindt ik het jammer dat bij mij in de wijk mensen zijn die alleen met hun gezin in huis blijven zitten en geen familie/vrienden uitnodigen.

Mijn vrouw als eerste daarna de overige familie. Ik krijg een mep van haar als ik te snel naar buiten ga om te stoken. Duurt soms wel 10 minuten voordat mijn eerste cake de lucht in gaat. Verder is ze wel lief hoor.

ik sta om vijf voor twaalf al met mijn jas binnen, en als het tijd is roep ik gelukkig nieuwjaar. en ik ga snel naar buiten wat vuurwerk afsteken daarna als de rest van de familie buiten is wens ik ze allemaal nog een keer GOED gelukkig nieuwjaar :p

Mijn vader, die bel ik eerst op al ruim voor 00:00 uur in verband met bezette lijnen om de jaarswissel. Ouders zijn gescheiden vandaar. :wink:

Daarna mijn vriendin die er hopelijk bij is dit jaar en anders zal ik haar net als mijn vader bellen. Daarna volgt mijn familie en vrienden en als ik in me bed lig sms ik heel me contacten boek even langs. :)

Als eerste mijn vrouw, daarna snel de overige aanwezigen. direct daarna bel ik altijd meteen mijn ouders. Tot nu toe is het mij elk jaar nog gelukt om mijn ouders mobiel vlak na 0.00 uur te bereiken.

Back
Bovenaan