Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nog eventjes en het is weer zover, we mogen weer helemaal los met onze hobby.
Ben daarom benieuwd hoeveel members van VWC een met oudejaarsdag een vuurwerkbril dragen.
Als ik eerlijk ben niet. Tja waarom ik zou het niet weten in de straat word weinig afgestoken op kinder spul na en moet zeggen dat ik weinig gedoe heb gehad. Of afgelopen jaar toen 1 potje omviel door een onhandige loge. Sinds dien denk ik wel dat ik er voor de zekerheid maar eentje mee neem
Yep ik heb hem op, omdat ik geen zin heb om een lilyput pijltje van d een van mijn buurjongens in mijn ogen te krijgen, want ik heb mijn ogen wel nodig met mijn werk
Ik draag ook geen vuurwerkbril. Simpelweg omdat ik al een bril draag dus vindt het vervelend om 2 brillen over elkaar te dragen. Ik denk dat 1 bril de kans op letsel al genoeg verkleint. Ik zou overigens 's avonds wel een vuurwerkbril dragen als ik geen andere bril heb. Dit komt doordat je 's nachts toch gevaar slechter inschat omdat het donker is.
Ik draag om eerlijk te zijn ook geen bril, toch wil ik er dit jaar ook aan geloven omdat alle kleintjes (neefjes/nichtjes) hier ook verplicht zijn er één te dragen en om die reden is het een goed voorbeeld er zelf ook aan te geloven. Heb er inmiddels al genoeg kunnen sparen naar al die bestellingen, dus een investering is het niet en tevens voor mijzelf een extra veiligheidsmaatregel.
Vorig jaar deed ik hem om 10:00 voor mijn ogen en kwam deze er pas na 2:00 vanaf.
Wat mij opviel is dat ik er totaal geen last van had en vele mijn voorbeeld deden volgen.
Overdag met de kinderen zeker een bril op, in de vooravond niet aangezien het dan niet druk is ( ), en 's nachts had ik nooit een veiligheidsbril op maar ga het dit jaar wel doen.
Ik draag standaard een vuurwerkbril, de hele dag. Bevalt prima, zeker omdat je bijvoorbeeld gewoon naar een ratelband kan kijken zonder dat je je hoofd hoeft weg te draaien of je ogen dicht moet knijpen.
Ik zou graag een bril dragen maar aangezien ik zelf al een bril draag word dit het hem niet en heb nog steeds geen fatsoenlijike overzet bril gevonden en die veiligheidsbrillen opsterkte zijn me voor die ene dag gewoon te duur.
Vorig jaar voor het eerst de hele dag een vuurwerkbril gedragen. Zoals vele al zeggen, je merkt niet eens dat je hem op hebt. Het geeft ook een veiliger gevoel. Het is alleen minder als het regent (zoals vorig jaar), maar regen is sowieso al een grote vijand voor ons
Ik zal eerlijk bekennen dat ik vorig jaar geen bril heb gedragen. Ik ben het gewoon glad vergeten.
Voordat ik het wist stond ik buiten te stoken. Dit jaar wil ik het wel echt gaan doen, want ik vind mijn ogen redelijk belangrijk en wil een goed voorbeeld geven voor mijn neefjes en nichtjes en mijn zoontje.
Dus ik zal wel een kruisje op mijn hand moeten zetten wil ik het niet in enthousiasme vergeten
greetzz
Als ik ooit nog een fatsoenlijke vuurwerkbril vind ga ik hem waarschijnlijk wel meer dragen. Heb nu het idee dat het zicht niet ideaal is, en als je weg moet rennen voor de blauwen dan beslaat ie, heel vervelend want dan zie je ook niks meer