Wicked Whistle

Wat een gave bak was dit zeg! De kleurtjes kwamen niet zo lekker uit de verf als op het filmpje van gwgwgw maar toch, geniaal ding. De fluit klonk volgens m'n vrouw en een vriendin als een konijnenorgasme. Weten we dat ook weer :D

Wat een topbak zeg, echt één van de mooiste dingen, al zei mijn dochtertje van 3 blijkbaar "waarom is er nou geen vuurwerk?", want die miste de boeketten. :p

Heb hem geschoten op een aangepast tempo; 1 - 1 - 1 - 3. Prachtig!

Wat een gaaf ding is dit zeg! Echt geweldig met die kleurtjes op het laatst. Lijkt me heerlijk om deze met een paar tegelijk te schieten en vervolgens nog wat dikke knalcakes all at once.. :D Een leuke om te onthouden voor aankomend jaar.

Wat een gaaf ding is dit zeg! Echt geweldig met die kleurtjes op het laatst. Lijkt me heerlijk om deze met een paar tegelijk te schieten en vervolgens nog wat dikke knalcakes all at once.. :D Een leuke om te onthouden voor aankomend jaar.

Deze is idd vrij kort qwa tijd, je moet echt een karton of meer van deze beestjes doorlonten om jezelf een tevreden gevoel te geven ;)

Stand alone vind ik het een net niet product.
Maar per 6...
Damn de oohs en aahs waren mega!!
Als project artikel vind ik dit een topper van de bovenste plank!!!

Stand alone vind ik het een net niet product.
Maar per 6...
Damn de oohs en aahs waren mega!!
Als project artikel vind ik dit een topper van de bovenste plank!!!

Dat heb ik laatste tijd sowieso met losse cakes, dat geeft een net niet gevoel omdat het al weer zo voorbij is. Wat belangrijk is met vuurwerk, is een bepaalde tijdsduur. En dat komt ook grotendeels sinds de komst van de cakeboxen! Minder dan 4 cakes vind ik opeens niet boeiend genoeg en ik hoorde het ook van mijn familie dit jaar. Na verschillende doorlontbakken gestookt te hebben had ik nog wat 19 shots cakes en ik had geen tijd meer om die door te lonten. Dus gewoon los afgestoken en na afloop vraagt iedereen; was dat het?

Zal met dit bakje ook wel zijn zoals ik op film zie, die moet je eigenlijk per minimaal 2 stoken ja. Vooral die kleurtjes na afloop vind ik echt prachtig en een super dikke combinatie! Zo verzin je het zelf niet..:D

Back
Bovenaan