Darky's sfeertopic!

Het is december! :handsup: Om dat te vieren zet ik weer enkele films online!

Drie keer Cruelty, overlappend doorgelont als 1-2.

De cakebox Stars over Barcelona. Dit was een sample, direct van Wolff. Soms kun je als liefhebber nog wat leuke, bijzondere dingen op de kop tikken via-via :)

De cakebox Stars over Barcelona. Dit was een sample, direct van Wolff. Soms kun je als liefhebber nog wat leuke, bijzondere dingen op de kop tikken via-via :)

Prachtige filmpjes en zo zie je maar dat de sample toch erg dicht bij de productie ligt. Was leuk geweest als je ze beide had geschoten/gefilmd:wink:

Ik heb voor deze update enkele sfeerverhogende foto's gevonden :) Deze zijn uit 2011, uit de tijd dat je overdag nog mocht stoken.

Heb je wel eens twee Cruise Rockets (de oude, goede) op zien stijgen?

Hier zie je een Vette Marja de mine er in één keer uit gooien! Erg indrukwekkend! :p

Rond 2 uur 's nachts, rustig afbouwen bij de afgestoken cakes.

Laatst bewerkt:
Deze keer een leuk filmpje van een fluit project wat ik bedacht had :)
Ik ben echt een liefhebber van zware fluiters. Zeker als dat gecombineerd wordt met boeketten.
Daarom heb ik met verschillende fluitcakes een leuke combinatie gemaakt en die achter elkaar afgestoken. Zelf afgestoken en zelf gefilmd, dus misschien wat 'shaky' op film.

Je ziet:
Screamer Q (Katan)
2x Sirens Salvo (Royal)
Pounding Napalm
Zombie Zone (Mania)

Die foto's, blijven zo geweldig om die te zien.
Mooiere vuurwerk foto's zijn er niet te vinden van het overdag stoken vind ik.

Tijd om dit topic weer tot leven te wekken! :D
Ik heb nog genoeg vette films om met jullie te delen. Dan kunnen we lekker in de kruitstemming komen!

Stookmaat emieloss had naar de meeting verschillende leuke projecten meegenomen. Dit is er eentje van: 1x Joyride van Wolff gecombineerd met twee keer Sunbeam 2 van Evolution. Deze twee tailcakes stonden in V-shape.
Mede dankzij zijn Sunbeams heb ik besloten om dit jaar ook enkele Sunbeams aan te schaffen. Erg toffe cakes voor projecten!

Verder nog enkele leuke foto's:
Een Zink Bodenblitz die net is ontploft!

Maar voordat het 18 uur was, wilden we toch al even stoken. Dus hebben we heel braaf categorie 1 fonteintjes gestookt :angel:

Laatst bewerkt:
Tijd om dit topic weer tot leven te wekken! :D
Ik heb nog genoeg vette films om met jullie te delen. Dan kunnen we lekker in de kruitstemming komen!

Stookmaat emieloss had naar de meeting verschillende leuke projecten meegenomen. Dit is er eentje van: 1x Joyride van Wolff gecombineerd met twee keer Sunbeam 2 van Evolution. Deze twee tailcakes stonden in V-shape.
Mede dankzij zijn Sunbeams heb ik besloten om dit jaar ook enkele Sunbeams aan te schaffen. Erg toffe cakes voor projecten!

He man, ik vind die combi errug mooi, jammer dat die Joyride eerder ophoud dan de Sunbeam, maar op het moment dat het tegelijkertijd gaat ziet het er super uit!

Ik heb nog een leuk filmpje voor jullie van de jaarwisseling 2016-2017.
Samen met een leuke groep liefhebbers hadden we een stookmeeting. Er ontstond het spontane idee om een showtje te houden. Ik weet niet precies welke cakes er werden gebruikt, maar dat zouden ongeveer de volgende moeten zijn:
Venom Box (Vuurwerkmania)
Zombie Zone (Vuurwerkmania)
Eclipse (Zena/Vuurwerktotaal)
Event Cake (Rubro)
Titanium Salute (Piromax)

De event is de zena event 1 cake 1 2x als ik me niet vergis!

Verder is de eerste de Fusion van weco D en daarna komt de Beastmaster ook van weco D.

De zombie zones hadden eigenlijk aan het eind gemoeten en het waren er volgens mij 3. 1 hadden we gewonnen met het testpakket en ik had er nog 2 bij de sluiting van Riezebos gekocht!

De eclipse 2.0 knalt samen met de event 1 cake en daarna komt inderdaad de piromax titanium salute :handsup:

Uiteraard! :D
Nu die :sint: het land uit is, wordt het weer tijd voor filmpjes!

Hier is een lekker sfeerfilmpje van afgelopen jaarwisseling. Een cake Jaw Breaker van Zena België, gecombineerd met een fluitbak. Volgens mij is de fluitcake een Fast Silver Whistling van Cafferata, maar dat weet ik niet zeker. Iemand die het bevestigen kan?

En hierbij nog een lekker sfeerfilmpje :)
Verschillende flinke fonteinen stoken tijdens de meeting van afgelopen jaar.

Tijdens de meeting had iemand de Spectacle 120 meegenomen. Dit is de oude versie (2015) van de Visions of Ecstacy. Zeer dikke box!

De Jawebreaker van Zena is echt super goed! Verbaasde mij erg.

De We Like It! is ook altijd een topper van een cake. Volgens mij wordt die dit jaar niet meer geproduceerd en is ie uitlopend.

Back
Bovenaan