Wicked Whistle

Zat flink te twijfelen tussen de Return of the Phoenix of deze. Uiteindelijk voor de Wicked Whistle gekozen. Ten eerste omdat deze nieuw is, de ROTP heb ik meerder malen gehad. Ten tweede voor de gekleurde tips! Vind het een gave toevoeging wat hem uniek maakt in Nederland.

Zat flink te twijfelen tussen de Return of the Phoenix of deze. Uiteindelijk voor de Wicked Whistle gekozen. Ten eerste omdat deze nieuw is, de ROTP heb ik meerder malen gehad. Ten tweede voor de gekleurde tips! Vind het een gave toevoeging wat hem uniek maakt in Nederland.

Klopt, maar toch vind ik de phoenix net ff rauwer klinken, en dat vind ik super gaaf.

Laat m toch maar staan. Hoop hem volgend jaar in de aanbieding ergens mee te kunnen pakken, ben dan ook wel erg benieuwd naar de eerste straatfilmpjes..

Laat m toch maar staan. Hoop hem volgend jaar in de aanbieding ergens mee te kunnen pakken, ben dan ook wel erg benieuwd naar de eerste straatfilmpjes..

Ik ga hem proberen te filmen. Ik verbaasde mij er over hoe weinig deze trouwens besteld was. Ik was gisteren even bij een VuurwerkTotaal verkooppunt. Daar was er nog maar 1 van besteld! :frusty:

Ik vind deze toch echt niet klein. Is een flink stuk groter dan bijv. Freaky Whistler.
Label is echt leuk, dat kwaaie mannetje lijkt echt op je af te komen als je er lang naar kijkt.

Blij om deze erbij te hebben voor de komende jaarwisseling! Hopelijk is hij net zo irritant als dat ventje inderdaad.

deze is bij de demo van benthuizen geschoten regel rechte topper

begint op 5.51

video is van goldmine231

Back
Bovenaan