Wicked Whistle

Sjoow wat een fluit. Beste (schelle) fluitcake die ik had. Deze maakte mijn oren als enigste wat onrustig, en dat deed de Screamer Q (2015 batch), Space Project, Slow Flow, Crazy Whistler bijvoorbeeld niet.

Wat een heerlijke bak!! Per 12 geschoten in onze show, waar die helaas niet goed te zien was door de schietkist storing, maar hij was wél goed te horen! Wat een geweld. Komend jaar zeker weer, minimaal per 12!

Fantastisch product. heb hem al jaren erbij en blijft nooit vervelen. Die heldere tips doen t m bij mij.

Deze gewonnen en wat een fijne prijs zeg. Als afsluiter van een crossette-projectje gebruikt en daar paste die prima bij door de zwermende gekleurde kometen.

Met afstand de mooiste en wellicht wel schelste fluitbak die momenteel voorhanden is...

Lekkere combo zo, welk bouwjaar Wicked Whistle zien we hier, lijken wel 3 oude en 1 nieuwe te zijn?

Ik heb eigenlijk maar 1 cake gecheckt en daar stond 2019 op dus ging er vanuit dat alles 2019 was. Maar wat jij zegt viel me inderdaad meteen al na het afsteken op, 3 cakes zijn snel en 1 langzaam.
Hoop dat de 2020 productie gewoon weer snel is, want hij komt er zeker weer bij.

topcakes met een heerlijke (bij mijn weten de beste) schelle fluit.

Wel jammer dat ze in BIJNA alle winkels fors duurder zijn geworden, waardoor het veelvuldig inslaan wat lastiger is geworden. Het is nogal wat, gewoon even 5,- bovenop de prijs van 23,- gooien. Als de NS dat zou doen, is heel Nederland in rep en roer en zijn de mediaberichten niet aan te slepen.

Blijft een hele toffe fluitcake dit. Gaat er dit jaar ook zeker weer bij komen hoor, aangezien ik hem het afgelopen jaar heb laten staan. Nog steeds geen idee waarom :bonk:

Back
Bovenaan