White Thunder

Hoe is de knal van deze cake in verhouding tot andere knalcakes? Net zo hard als de silver salute van Wolff?

Sluit ik mij helemaal bij aan! Kwalitatief hoogstandje en wat mij betreft één van de betere knalcakes van Nederland.

De knallen zijn zachter dan bijvoorbeeld de oude Silver Salute en de huidige Secret Salute, maar toch goed hard om het als een knalcake te ervaren. Het zijn meer droge klappen die er van af komen. Ik weet niet echt met wat het te vergelijken is maar het klinkt een beetje zoals de Thunderking van Katan, alleen dan een reeks van knallen snel achter elkaar waardoor het allemaal wat intensiever ervaren word.

Hoe is de knal van deze cake in verhouding tot andere knalcakes? Net zo hard als de silver salute van Wolff?

Deze gaat harder, alle knallen zijn constant van deze cake, je zult er geen spijt van hebben.
OK, harder zelfs? Dat is goed nieuws!
En hoe doet deze het qua knal als je hem vergelijkt met bijv de Hoogmoed van Marijn, de Delicious Thunder (finale edition) van Rubro, of de Junior Jack / At Once van Katan? Ik zoek nog een paar mooie "All Together" potjes voor de finale en die moet hard! :D

Vond dit echt een mooi ding zeg! Voor een tientje een heerlijk knalbakkie! De knallen van de Delicious Thunder gingen er naar mijn idee wel overheen!

Ben ik dan de enige die een min puntje heeft ervaren?
Ik had hem 3x doorgelont maar de knallen vielen in de finale na de cruel traction in het niets.
wat ook tegen viel was dat twee van de drie cakes hadden gewoon visco lont in plaats van quikfuse(zelf opgelost bij het door lonten).
Wat ik wel mooi vind zijn die witte flitsen

Ik vond hem weer super, tempo is echt heerlijk!
Hier een film met 5 stuks, vooraf een Asian Thunder Cake 100s.

Bij ons 4x als afsluiter in de finale. Heerlijke rambakjes om mee af te sluiten! Precies met een mooie pauze na de Silver Salutes.

Vanaf 1:20
2x Raw Whistler 2x New Moon 4x Silver Salute 4x White Thunder[/VIDEO]

Back
Bovenaan