White Thunder

(Helaas ontstoken ze tegelijk de tropical trooper door een foutje, maarja hier nog 2 tegelijk)

En in de finale show nog 3(?) stuks tegelijk op het einde (3:40)
Je hoort nog een vriend van mij wat zeggen over pyromaan zijn, hij is zelf (nog) niet zo'n grote freak

Zo dan, die is vet hoor! Hopelijk kunnen we wat mooie films uit de straten verwachten komend jaar, ben wel benieuwd hoe die overkomt.
Zelf heb ik hem niet besteld, maar het jeukt nu wel haha. :p

Op de gok een tijd terug al 5 stuks besteld want de prijs valt wel mee. Nu twijfel ik of ik er niet nog eens wat bij moet halen want dit ding lijkt aardig leuk, en zeker met meer tegelijk. Nog niet live gehoord helaas maar denk dat deze door het tempo wat er in zit wel lekker beukt.

Van die schuine???

Maar heb deze vanavond in Tiel gezien en het viel me niets tegen. Knalt zeker wel een stuk harder dan Hoogmoed, alleen vind ik die dan toch weer net wat mooier vanwege die dikke tails.
Tja, als Hoogmoed er straks niet meer is, is deze White Thunder zeker een leuk alternatief!!!(voor mij dan althans)

Van die schuine???

Maar heb deze vanavond in Tiel gezien en het viel me niets tegen. Knalt zeker wel een stuk harder dan Hoogmoed, alleen vind ik die dan toch weer net wat mooier vanwege die dikke tails.
Tja, als Hoogmoed er straks niet meer is, is deze White Thunder zeker een leuk alternatief!!!(voor mij dan althans)

Yup van die schuine ik merk een behoefte aan dit soort filmpjes :p

Ook in Tiel aanwezig geweest en wat een geweld dit blokje.
Zeker een aanrader en jammer dat ik hem niet heb.:cry:

Dit is een aanrader ja, lekker snelle knalbak met een prima knal daarin ook.
Heb hem ook niet, maar deze hoop ik wel op veel straatfilms terug te zien komen.

Dit is een aanrader ja, lekker snelle knalbak met een prima knal daarin ook.
Heb hem ook niet, maar deze hoop ik wel op veel straatfilms terug te zien komen.

Ik haat jullie :p
Was klaar met kopen hahha.
Denk dat ik heb toch maar haal aangezien hem aanbeveeld.
Het word of de shanghai en white thunder / havana en white thunder.

Hij was erg goed gister in Tiel! Natuurlijk altijd lekker als alles erin een keer uitgepompt word, maar de salutes waren op zich al zeer hard te noemen. Leuke cake!

Filmpje per 2, 't mooist in HD:

:biertje:Mijn 1000ste bericht WhopWhop:blink:

dit was versassend. Behoorlijke knallen in een rap tempo. Was erg onder de indruk. Volgend jaar wat meer van kopen!

Straatfilmpje van de White Thunder O&N 2012-2013:

+ http://www.youtube.com/watch?v=A8tPQpL4AO0&list=UUAoASYjpcKMbHFo0CR423fQ&index=5" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=A8tPQpL4AO0&list=UUAoASYjpcKMbHFo0CR423fQ&index=5"> http://www.youtube.com/watch?v=A8tPQpL4AO0&list=UUAoASYjpcKMbHFo0CR423fQ&index=5" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Verrassend gaaf knalblokje wel erg kort 0.07 sec ff knipperen met de ogen en hij's weg :D

Wow, is toch wel een erg mooi knalblokje! Erg leuk voor een finale, maar heb een vraag. Waar kan je de knallen ongeveer mee vergelijken?

Back
Bovenaan