White Red Rebel

Top bak! Hele lucht gevuld met felle blinkers en mega boeketten! Enig minpuntje is dat het snel voorbij is

Heb hem net geschoten, mooi blok maar ging zo snel dat ik het vermoeden heb dat hij niet volledig geschoten is... Heb er nog 1 dus we gaan het straks zien!!

je heb helemaal gelijk er in maar ik had er 2 en heb hem doen overlopen niet tegelijk maar wat een pot echt felle blinkers hij is zelfs beter dan de massive ! voor mij volgend jaar er meer van deze schatjes

Hele gave cake dit zeg, prachtig dat ze deze voor zon prijs aanbieden. Heerlijk tempo heeft deze bak waardoor de hele lucht gevuld is met dikke blinkers.

Wow wat een bak was dit zeg, denk wel de topper voor mij van het jaar. Heel de lucht is gevuld met blinkers en verkrijgbaar voor een zeer geschikte prijs.

Hebben ze alle blinkers van de Massive per ongeluk in deze cake gestopt?:rolleyes:

Hij is trouwens dus precies hetzelfde als de sample geloof ik! Mooie cake hoor, zeker voor dat geld.

Een regelrechte topper voor die prijs! Wij hebben deze geschoten als finalecake in een multicolour/blink projectje, daar is deze cake uitermate geschikt voor!

Vanaf 0:35 (burst van de Color Change haalt ie alleen niet:))

Back
Bovenaan