Whistling Rainbow [Compound]

Echt een schitterend ding was dit zeg !! De fluiters gaan wel heel hoog, maar dat maakt het ook wel apart.
Doosje was wel wat licht van gewicht, want stond aardig te stuiteren op straat ... Was even bang dat tie om zou vallen :bonk:

Schitterend stukje vuurwerk! Heerlijke rauwe fluit die iedereen voor een minuutje jouw kant op laat kijken, wauw! Filmpje volgt binnenkort.

Tijdens de profshow van Xena Pyrotechnics in San Sebastián was er een magisch moment waarop de Spaanse fans in de stromende regen kennis maakte met de Whistling Rainbow. Vanaf 7 posities werden er echt een hele bak tegelijk in waaiervorm geschoten.

De reacties van het publiek waren ontzettend enthousiast.

@vanderelst Deze blijven toch wel in jullie assortiment hè? Dit zijn de echte parels die het op profvlak en consumentenvlak altijd goed blijven doen.

1787136279154.png

Voor de liefhebbers die eventueel in DE gaan shoppen:

Had m gezien maar wel aan de prijs he..
die Rebel 2.0 vorig jaar was echt dikke compound maar ook geen €120 waard, dat was volgens mij beetje de gangbare prijs. Maar goed wel uniek effect en niet makkelijk verkrijgbaar..

Had m gezien maar wel aan de prijs he..
die Rebel 2.0 vorig jaar was echt dikke compound maar ook geen €120 waard, dat was volgens mij beetje de gangbare prijs. Maar goed wel uniek effect en niet makkelijk verkrijgbaar..

Klopt zeker, maar verder kom je hem weinig tegen dus als je deze persé wilt hebben..

De Rebel 2.0 ging inderdaad voor rond de 120 euro.
Bij Outlet was er toen een aanbieding en dan had je hem voor ik dacht 96-97 euro.

Je hebt ook nog de Super Skreech, nagenoeg hetzelfde als de Rebel 2.0 ook wat betreft de aankoop prijs.

Deze Whistling Rainbow vind ik toch wel net 'anders' genoeg om hem in een ander hokje dan bovenstaande twee te plaatsen.

Klopt zeker, maar verder kom je hem weinig tegen dus als je deze persé wilt hebben..

De Rebel 2.0 ging inderdaad voor rond de 120 euro.
Bij Outlet was er toen een aanbieding en dan had je hem voor ik dacht 96-97 euro.

Je hebt ook nog de Super Skreech, nagenoeg hetzelfde als de Rebel 2.0 ook wat betreft de aankoop prijs.

Deze Whistling Rainbow vind ik toch wel net 'anders' genoeg om hem in een ander hokje dan bovenstaande twee te plaatsen.

Eens!

Heb dit jaar qua rauwe fluiters 8x The Wolf van Fire-event besteld die hebben gelukkig nog die oude plastic tubes/hulzen erin! €36 pst

En nog 5x die Whistle Salute van SR Pyro: Thunder Titan - 25 Shots - 25mm, dacht toen ik ze bestelde dat het puur salutes was.. geloof €26 pst

Das wel genoeg qua fluit om me goed mee te vermaken;)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan