Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt nog kijken of je de Scream van Pangu in de buurt kan vinden. Anders kun je idd voor de ROTP gaan, hele goeie cakes.Ik had 'm half januari al besteld en na de berichten hier er een mailtje aan gewaagd. Krijg net helaas het bericht dat ik 'm niet krijg. Ze hebben 'm niet meer staan. Was mijn idee om hem na de Splitting Rainbow te doen.
Mag wat anders uitzoeken voor het aankoopbedrag of geld terug. Nu dus maar zoeken naar een gelijkwaardig artikel.
De "Screaming Elevator" van China Red is hier nergens te krijgen net als de "Screaming vulture"
Zit nu zelf te denken aan 2 "Return of the Phoenix" als alternatief en de volgorde om te gooien. Ik mis nu gewoon een flinke screamer in de collectie.
Of heeft iemand een beter idee? Gaat dus echt om het geluid en het liefst met effect.
De Scream van Pangu is nog te vinden bij een wereld vol vuurwerk in het westen in Leerdam en Woerden, in Almere inmiddels uitverocht.Je kunt nog kijken of je de Scream van Pangu in de buurt kan vinden. Anders kun je idd voor de ROTP gaan, hele goeie cakes.
Niet in het oosten maar hier staat de Whistling Rainbow nog wel en ik heb vernomen dat ze ook echt in de bunker staan: https://pijnacker.vuurwerkbunker.nl/artikel/whistling-rainbowBedankt voor het meedenken. Ik ben vooral opzoek naar een alternatief in het oosten. Heb de "whistling" gevonden bij 1 verkooppunt. Daar een mail naartoe gestuurd met de vraag of hij al in de bunker staat. Hopen op een positief bericht en anders ga ik toch maar voor 2 ROTP. Dan maar tegelijk met de "Splitting Rainbow" i.p.v. na elkaar
Dank je wel, maar een kleine 150 km voor 1 compound is mij te gek.Niet in het oosten maar hier staat de Whistling Rainbow nog wel en ik heb vernomen dat ze ook echt in de bunker staan: https://pijnacker.vuurwerkbunker.nl/artikel/whistling-rainbow
Voor mij hetzelfde, ik heb wel een ritje naar Vuurwerkbunker Lelystad op de planning, maar die heeft hem helaas niet meer. Ik heb bestelvuurwerk.nl even gemaild met de vraag of zij een idee hebben waar ik nog kan kijken. Niet alle lokale winkels zijn online natuurlijk.Dank je wel, maar een kleine 150 km voor 1 compound is mij te gek.
Tegen andere leden zou ik zeggen:" Doe hier je voordeel mee!"
Is natuurlijk wel een ander effect. Deze heeft crossettes en de screaming vulture heeft crackling.Vinden jullie deze zoveel beter dan de screaming volture? Vind 50 shots ook best weinig!
Net bericht ontvangen dat de voorraad nog op 1 staat. Die houdt hij dan voor mij achter. Kijk ik 2 minuten later nog een keer op zijn site: uitverkocht! Is iemand mij voor geweest. Mooie hobby hebben we ook. Met een grote groep op zoek naar die ene verdwaalde Whistling Rainbow, hahaha.Bedankt voor het meedenken. Ik ben vooral opzoek naar een alternatief in het oosten. Heb de "whistling" gevonden bij 1 verkooppunt. Daar een mail naartoe gestuurd met de vraag of hij al in de bunker staat. Hopen op een positief bericht en anders ga ik toch maar voor 2 ROTP. Dan maar tegelijk met de "Splitting Rainbow" i.p.v. na elkaar
Of hij is nu uitverkocht omdat hij hem voor jou achterhoudt?Net bericht ontvangen dat de voorraad nog op 1 staat. Die houdt hij dan voor mij achter. Kijk ik 2 minuten later nog een keer op zijn site: uitverkocht! Is iemand mij voor geweest. Mooie hobby hebben we ook. Met een grote groep op zoek naar die ene verdwaalde Whistling Rainbow, hahaha.
Dan toch definitief 2 keer de ROTP.
Yes true, maar in de zin van geluid, hoogte en tempo bedoel ik dan.Is natuurlijk wel een ander effect. Deze heeft crossettes en de screaming vulture heeft crackling.
Mocht je nog meer dealers weten horen we het heel graagVoor de liefhebber; de dealer van Bestelvuurwerk.nl in Dordrecht heeft er nog een aantal beschikbaar.
Bij de Pyroshop Katwijk hebben ze hem nogMocht je nog meer dealers weten horen we het heel graag![]()
Mocht je nog meer dealers weten horen we het heel graag![]()